نوشته شده توسط : علی محمد
سنجش-کیفیت-حسابرسی-دولت-های-محلی-در-انگلستان-و-والز
سنجش کیفیت حسابرسی دولت های محلی در انگلستان و والز
فرمت فایل دانلودی: .zip
فرمت فایل اصلی: docx
تعداد صفحات: 25
حجم فایل: 209
قیمت: 10000 تومان

بخشی از متن:

دانلود مقاله فارسی بررسي سنجش کیفیت حسابرسی دولت های محلی در انگلستان و والز
(متن ترجمه به فارسی)
این پروژه در قالب Word قابل ویرایش، آماده پرینت و ارائه به عنوان پروژه پایانی می باشد
قالب: Word
 
تعداد صفحات: 25

توضیحات:

سنجش کیفیت حسابرسی دولت های محلی در انگلستان و والز
گری گیروکس، روان جونز
چکیده
هدف این مقاله، مدل سازی و آزمون کیفیت حسابرسی ارائه شده برای دولت های محلی در انگلستان و والز است. یک سؤال کلیدی این است: تفاوت های بزرگی در کیفیت حسابرسی ارائه شده وجود دارد؟ کمیسیون حسابرسی، هیأت عمومی ملی تحت تسلط پارلمان (مجلس)، تدوین کنندگان مقررات حسابرسی. مجموعه استانداردهای حسابرسی، منصوب کردن حسابرسان و (اگر چه هر حسابرسی و دولت محلی به عنوان مشتری حق الزحمه حسابرسی ویژه ای برای آن مشتری قرار می دهد). این یک قاعده برای تعیین حق الزحمه های حسابرسی استاندارد بنا می کند. همچنین کمیسیون حسابرسی یک بازدید سالانه از کیفیت حسابرسی ارائه شده توسط حسابرسان انتخابی را انجام می دهد (کارکنان بخش عمومی کمیسیون حسابرسی). حدود یک چهارم دولت های محلی توسط یکی از شش حسابرس بخش خصوصی حسابرسی شده اند (شامل سه از چهار مؤسسه بزرگ). نتایج واقعی نشان می دهد که تفاوت ها کیفیت حسابرسی با تعداد مشتریان حسابرسی دولتی و نوع دولت محلی وابسته است. به طور کلی تفاوت های کیفی نسبتاً کمی در طبقه حسابرس وجود داشت.
دانلود فایلپرداخت با کلیه کارتهای عضو شتاب امکان پذیر است.
 


:: برچسب‌ها: سنجش کیفیت حسابرسی,دولت های محلی,انگلستان و والز,آزمون کیفیت حسابرسی,کمیسیون حسابرسی,سنجش کیفیت حسابرسی دولت های محلی در انگلستان و والز,مقاله سنجش کیفیت حسابرسی,تحقیق سنجش کیفیت حسابرسی,مقاله حسابرسی,دانلود مقاله حسابرسی,تحقیق حسابرسی,پروژه حسابرسی ,
:: بازدید از این مطلب : 138
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 30 آذر 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : علی محمد
کتابخانه-متن-باز-بر-پایه-جاوا-اسکریپت
کتابخانه متن باز بر پایه جاوا اسکریپت
فرمت فایل دانلودی: .rar
فرمت فایل اصلی: doxc
تعداد صفحات: 32
حجم فایل: 1341
قیمت: 10000 تومان

بخشی از متن:
کتابخانه متن باز بر پایه جاوا اسکریپت

فهرست مطالب ‌أ
1. مقدمه................ 3
1-1. ویژگی های Modernizr 4
2. Modernizr چیست؟ 6
2-1. نصب Modernizr 6
2-2. متدهای Polyfills و Modernizr 6
2-3. تابع Modernizr.load 7
3. چگونگی عملکرد 8
3-1. مرورگرهایی که توسط Modernizr پشتیبانی می شوند 9
3-2. کلاس های Modernizr متناسب با ویژگی های CSS 9
3-3. کلاس های Modernizr متناسب با ویژگی های HTML5 11
3-4. ویژگیهای دیگری که توسط Modernizr پشتیبانی می شوند 11
3-5. لیست متدهای Modernizr 12
4. سایت Modernizr.com 13
4-1. دانلود 13
4-2. مستندات 15
4-3. نصب modernizr 16
4-4.متدهای Polyfills and Modernizr 16
4-5. آموزش Modernizr.load() 17
5. چگونهModernizr کار می کند؟ 19
6. عناصرHTML5 در IE 19
7. مرورگرهای پشتیبانی شده 20
8. ویژگی های شناسایی شده توسط Modernizr 20
8-1. ویژگی های CSS 20
8-1-1. مدل جعبه انعطاف پذیر flexbox 21
8-1-2. hsla() 21
8-1-3. پس زمینه های متعدد 21
8-1-4. انیمیشن CSS 21
8-1-5. ستون CSS 21
8-1-6. شیب CSS 22
8-1-7. سایر ویژگی ها 22
8-2. ویژگی های HTML5 23
8-3. تصویری HTML5 23
8-4. صفات ورودی 24
8-5. انواع ورودی 24
8-6. متفرقه 24
8-7. رویدادهای لمسی 25
8-7-1. آزمون های اضافی موجود در پلاگین 25
9. متدها و روش های modernizr 25
9-1.روش Modernizr.prefixed() 25
9-2. تست رسانه پرس و جو MQ () 27
10. توسعه پذیری 28
10-1. API های افزونه addTest() 28
10-2. متد testStyles() 28
10-3. متد testProp() 29
10-4. متد testAllProps() 29
10-5. متد hasEvent() 30
10-6. متد _prefixes & _domPrefixes 30

1. مقدمه
در زمان معرفی رسمی نسل جدید HTML5از سوی کنسرسیوم جهانی وب (W3C) تعداد مرورگرهایی که تگ های HTML5 را پشتیبانی می کردند بسیار محدود بوند، از این رو شرکت های بزرگ مانندMozilla ،Google ،Microsoft و... با چالش جدیدی بر سر راه ساخت مرورگرهای جدید خود مواجعه شدند. این چالش در حالی بود که عقب ماندن از محصول شرکت رغیب برای آنها در پاره ای از مواقع به معنای از دست دادن بازار بود. از این رو اقدام به ساخت مرورگرهایی که بتوانند تمامی تگ هایHTML5 را پشتیبانی نمایند، نمودند. اما این امر تا حدودی غیرممکن به نظر می رسید چرا که تکنولوژیHTML5 بسیار نوظهور بوده و ممکن بود تگ هایی در آینده ساخته شوند و یا به کلی کنار گذاشته شوند. بنابراین آنها تصمیم گرفتند با دادن نسخه های به روز شده بتوانند جوابگوی نیاز روز افزون مشتریان خود باشند. اما تمامی آنها قادر به این کار دشوار نبودند، به شکلی که شرکت مایکروسافت از نسخه 9 به بعد تصمیم گرفت تگ های HTML5 را در مرورگری که کاربران زیادی داشت (IE) پشتیبانی کند، اما شرکت (بنیاد) موزیلا بسیار در این عرصه پخته تر عمل کرده و از نسخه 3.5 به بعد مرورگر Firefox، یعنی حدود یک سال زودتر از مرورگرIE ، تگ های محدودی از HTML5 را پشتیبانی می کرد. چنین رفتاری از سوی مایکروسافت برای کاربران حرفه ای وب، بسیار ناهنجار و ناخوشایند بود. طراحان وب و برنامه نویسان وب نمی خواستند لذت استفاده از فناوری جدید را از دست دهند. اما می بایست عمل Cross Browsing را نیز رعایت می کردند. چرا که ممکن بود در صفحه خود از تگی استفاده کنند که کاربری با یک مرورگر قدیمی تر اصلا سایت را نبیند یا بسیاری از قسمت های در نظر گرفته شده را از دست بدهد.

دانلود فایلپرداخت با کلیه کارتهای عضو شتاب امکان پذیر است.
 


:: برچسب‌ها: کتابخانه متن باز بر پایه جاوا اسکریپت,جاوا اسکریپ,وب و برنامه نویسی,برنامه نویسی جاوا,برنامه نویسی کتابخانه,کتابخانه آنلاین,کتابخانه جاوا اسکریپ,برنامه نویسی کتابخانه,اسکریپ برنامه کتابخانه,Modernizr,Modernizr چیست,تعریف Modernizr,متدهای ,,, ,
:: بازدید از این مطلب : 147
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 30 آذر 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : علی محمد
پاورپوینت-نقش-استعاره-های-سازمانی-و-پارادیم-های-اجتماعی-در-مدیریت-پیشرفته-سازمانی
پاورپوینت نقش استعاره های سازمانی و پارادیم های اجتماعی در مدیریت پیشرفته سازمانی
فرمت فایل دانلودی: .zip
فرمت فایل اصلی: pptx
تعداد صفحات: 150
حجم فایل: 524
قیمت: 7600 تومان

بخشی از متن:
این پاورپوینت در مورد نقش استعاره های سازمانی و پارادیم های اجتماعی در مدیریت پیشرفته سازمانی در 150 اسلاید زیبا و شامل مقدمه،تعریف، نقش استعاره های سازمانی و پارادیم های اجتماعی در مدیریت پیشرفته سازمانی،مفهوم استعاره,نظریه و تئوری های سازمانی,استعاره و تئوری های سازمانی در مدیریت پیشرفته سازمانی, استعاره‌های سازمانی,محدودیتهای استعاره ها,پارادیمهای اجتماعی،استعاره سازمانی و...و منابع می باشد.

قسمتی از متن در زیر آمده است:

*تعریف استعاره : ”استعاره“ یعنی چیزی (مشبه) را به چیز دیگری (مشبه به) تشبیه کنیم بطوری که ”مشبه به“ به ذهن نزدیکتر و برای آن آشناتر است، در حالیکه ”مشبه“ از ذهن دورتر است.
*این کار کمک می کند وجوه شبه در مشبه برای ما برجسته تر و قابل درک تر شوند.
*هر استعاره محدودیتهایی نیز دارد و همانطور که برخی ویژگیها را در یک پدیده برجسته می کنند، برخی ویژگیهای آن را نیز مخفی می نمایند
استعاره از طریق مطرح کردن نوعی همانندی بین دو پدیده ای

که شما نمی توانید به طورطبیعی آنها را معادل فرض کنید،شما را به کشف نقاط مشترک بین پدیده مورد بررسی و پدیده ای که بهتر آن را می شناسید تشویق میکند.

*
استعاره این امکان را فراهم می آورد تا یک تجربه با شباهت به یک تجربه دیگر، شناسایی شوند؛ مثلا زمانی که زندگی را به یک جاده طولانی و پر پیچ و خم تشبیه می‌کنند از سختیهای جاده برای درک بهتر سختیهای زندگی بهره برده شده است استعاره در فرهنگ لغات به معنی "به عاریت گرفتن" می‌باشد. در واقع یک صنعت ادبی است که از‌ ویژگی‌های مشترک دو پدیده برای توضیح ابعاد نامأنوس پدیده دیگر استفاده می‌شود. صاحبنظران مدیریت از آن تعاریف گوناگونی ارائه کرده‌اند. الوانی استعاره را توصیفی می‌داند که از تشبیه یک پدیده به پدیده ای دیگرکه دارای وجوه مشترکی هستند، به روشن شدن ذهن فرد کمک می‌کند. صاحبنظر دیگری استعاره را اینگونه تعریف می‌کند، استعاره‌ها نگاره ها و نقش هایی هستند که از طریق آنها می¬توان به ماهیت سازمانها پی برد

عالم غوطه ور در پارادایم علم ارسطویی یا از حرارت سخن می گوید یا از طبیعت حرارت آفرین، باگذر از علم ارسطویی عالمان دنبال قوانین و جزئیات حرارتند. این تقاوتها ریشه در پارادایم ها، پیش فرضها و نتیجتاً تئوری های متفاوت دارند. با عنایت به این مفاهیم است که می توان به توجیه و تبیین انواع نظریه ها و تئوریهای مورد بحث در مدیریت و یا هرعلم دیگری پرداخت. تئوری فقط حرف زدن نیست که بتواند عملی شود یا نشود بلکه تصویری از واقعیت است که با استفاده از کلمات و الفاظ بیان می شود.

تئوری دارای بار ارزشی نیست یعنی ارتباطی به خوب و بد بودن ندارد بلکه به گونه ای منظم واقعیت را بیان می کند، واقعیتی که می تواند مفید باشد یانباشد. چهره های معروف دوران روشنگری با تأکید بیشتری بر انحصار گرایی روش شناختی پرداخته و کاربرد دانش نظری را تنها در موارد استفاده مستقیم از آن در سطوح فناوری جایز می شمردند.

آراء دوران معاصر درباره نظریه

گرایشات مربوط به آموزه "روش گرایی" و کاربردی یا کارکردی کردن دانش تا قرن بیستم تداوم یافت و تقریباً به صورتی در آمد که تمامی و همه فهم ما از معنی نظریه را شکل بخشید

پیش از آن با وقوع انقلاب صنعتی برخی اندیشمندان به پدیده های درون سازمان توجه نشان داده بودند، مانند آدام اسمیت که یکی از نخستین کسانی بود که به تقسیم کار و نیاز به تخصص در صنعت توجه کرد. اما تأکید او بیشتر بر عوامل تولی، مانند زمین، کار، سرمایه و مدیریت اقتصادی بود که هیچکدام تأکید بر تحلیل سازمان و نظریه های سازمانی را نشان نمی دهد.

اين روند، به ويژه از نيمه دوم قرن نوزدهم واز موقعي كه شناخت علوم از بدنه عمومي فلسفه جدا شده و به شاخه جداگانه اي به نام معرفت شناسي كه به طور مستقل تأسيس يافته، شتاب گرفته و مرزهاي سنتي ارائه دانش انباشته شده در هر رشته اي ، به صورت مجموعه اي از اصول ، قضايا و قوانين مكشوفه آن رشته را، در نورديده است. تنها موقعي يك رشته علمي به ويژه در علوم انساني را واجد اعتبار معرفت شناختي مي دانند كه قادر به ارائه كل داده ها و دانش رشته خود در چهارچوب يك نظريه مادر، كه همان نظريه عام و كلي است، باشد وضعيت فعلي نظريه هاي سازماني به قدري بحراني است‌كه علاوه بر مشكل«جنگل نظريه ها» كه در دهه60 قرن بيستم توسط هارولدكنتز اعلام شد، از نظر محتوا نيز هر كدام از نظريه ها مشكلات عديدهاي درمعاني، مفاهيم كليدي، گزاره تفاسير و غيره خواهند داشت. تضادها و مغايرتها و پراكندگيها در شكل نظريه هاي سازماني، و علايم « بحران هويتي» در محتواي آنها وجود دارد كه نظريه هاي سازماني به ويژه از دهه 90 قرن نوزدهم ميلادي به آن مبتلا شده اند. در نتيجه، براي روشن كردن، تجزيه و تحليل و چگونگي رويارويي با چنان بحران نظري، نگاهي اجمالي به مباني فكری و فلسفي راهگشا خواهد بود.

بنابه اشارات بالادر رابطه عوامل تأثیرگذار بر ذهنیت نظریه پرداز جا دارد به تعریف معرفت علمی از دید مولکی بپردازیم، وی اظهار می دارد که معرفت علمی ضرورتاً روایتی از جهان مادی عرضه می دارد که به میانجیگری منابع فرهنگی موجود قابل دستیابی است و این منابع به هیچ وجه قطعی و مسلم نیستند.

بسیاری از نظریه ها برای مطالعه جنبه های ایستای سازمان طرح شده اند.

همه نظریه ها بر اساس واحد تحلیلی که برای بررسی و پژوهش انتخاب می شود فرق می کنند

با توجه به اینکه هم نظریه های کلاسیک سازمان و هم نظریه های جدیدتر هنوز مورد انتقاد و آزمون قرار می گیرند، نمی توان همواره از یک نظریه سازمانی برای مطالعه سازمانهای گوناگون و یا همه جنبه ها و ابعاد مختلف سازمان و کارکردها و رفتارهای سازمانی سود جست

در نظریه های نمادگرا، سازمان به مثابه "فرهنگ " درنظر گرفته و مدیر نیز به منزله "یک مظهر فرهنگی" که می خواهد سمبل و نماد سازمان باشد، مد نظر قرار می گیرد. در نظریه های فرانوگرا سازمان را به مثابه "یک تصویرشکل گرفته از قطعات مجزا" در نظر گرفته و مدیر را نیز به منزله "یک نظریه پرداز هنرمند" مد نظر قرار می دهد، هنر مندی که اجزایی منفصل را برای دستیابی به یک تصویر منسجم کنار هم می چسباند و آن ها را ترکیب می کند و طرح کلی را متناسب با تصویری که در ذهن خویش دارد، شکل می دهد. و از طرفی یکی از مشکلات اساسی مدیران در استفاده از نظریه ها به پاردایم های آنان مربوط شده است.(فرجاد ومختاریان1386) در اینجا لازم است که نگاه مختصری به تعاریف و انواع پارادایم ها داشته باشیم.

پارادایم نوعی جهان بینی است که ماهیت "جهان" جایگاه فرد در آن و دامنه ی روابط احتمالی او نسبت به جهان و اجزاء آن را مشخص می کند، همانطور که علم الهیات و علم کیهان شناسی چنین می کند. باورهای موجود در پاردایم ها از آن جهت اساسی و بنیادی اند که با ایمان پذیرفته می شوند و هیچ راهی برای اثبات حقیقی بودن آن ها و جود ندارد.

تئوری انتقادی بیانگر چندین مجموعه پارادایم جایگزین است که شامل نئو مارکسیسم، فمنیسم، ماتریالیسم، و پژوهش مشارکتی بوده و سالهاست بوسیله صاحبنظران محور بحث وبررسی هستند. در حقیقت تئوری انتقادی ممکن است به سه حوزه ی فرعی : فراساختار گرایی، پست مدرنیزم وترکیبی از این دو تقسیم شود

ارکان اثبات گرایی

هستی شناسی: در این هستی شناسی فرض می شود که یک واقعیت قابل درک وجود دارد که از طریق سازوکارها و قوانین طبیعی تغییر ناپذیر، قابل درک است.

شناخت شناسی: دوگانه گرایی و عینیت گرایی. چنین فرض می شودکه پژوهشگر و "پدیده مورد بررسی" وی دو مقوله مجزا از هم هستند وپژوهشگر می تواند بدون این که بر پدیده ی مورد بررسی تاثیر بگذارد یا از آن تأثیر بپذیرد آن را مورد مطالعه قرار دهد؛ تا زمانی که محقق دقیقاً فرآیند علمی پژوهش را دنبال کند ارزش ها و تعصبات پژوهشگر بر مطالعه ی پدیده تأثیر نخواهند گذاشت.

ارکان فرا اثبات گرایی

هستی شناسی : رئالیسم انتقادی هستی شناسی پارادایم فرا اثبات گرایی معتقد است که واقعیت وجود دارد اما به علت ناقص بودن سازوکارهای ذهنی انسان و ماهیت تعاملی پدیده ها با یکدیگر واقعیت به صورت ناقص درک می شود روش شناسی: تجربه گرایی و دستکاری اصلاح شده. تأکید بر تکثر انتقادی (گونه اصلاح شده ای از تکثر گرایی) به عنوان شیوه یا را ابطالپذیری (نه تأیید پذیری) فرضیه ها متمرکز است شناخت شناسی: ذهنیت گرایی وتعاملی. فرض می شود که پژوهشگر و پدیده مورد بررسی به طور تعاملی با هم پیوند دارند وارزشهای پژوهشگر و سایرین بر پدیده مورد بررسی تأثیر می گذارد.

روش شناسی:

گفتگو وبحث دیالکتیکی ماهیت تعاملی پژوهش مستلزم گفتمان بین پژوهشگر و آزمودنی های پژوهش است؛ گفتگو باید ماهیتاً دیالکتیکی باشد تا سوء برداشت ها و غفلت ها به نوعی آگاهی تبدیل شود و پی برده شود که چگونه ساختار ممکن است تغییر داده شود و کنش های لازم برای تأثیرگذاری بر تغییر درک شود.

شناخت شناسی : ذهنی گرایی و تعاملی بودن پژوهشگر و پدیده مورد بررسی چنان بهم پیوند خورده اند که بی تردید یافته های پژوهش ماحصل این پیوند است یعنی از طریق این پیوند خلق می شوند. بنابراین تمایز متعارف بین هستی شناسی و شناخت شناسی رد مورد تئوری انتقادی اجتناب ناپذیر می شود. روش شناسی: هرمونتیکی و دیالکتیکی. ماهیت متغیر و شخصی سازه های اجتماعی، دلالت برآن دارد که سازه های فردی می تواند فقط از طریق تعامل بین ومیان پژوهشگر و پاسخ دهندگان ظهور یافته و پالایش شود

رابطه نظریه و عمل

نظريه ها براي مديران روش تفكري منسجم در مورد رويدادها فراهم مي سازند .مديريت به عنوان هنر وعلم كاربرد دانش در مشكلات اداري وسازماني ، نياز مند استفاده از نظريه هاي مناسب براي درك عميق تر مشكلات روزمره مديريت وسازمان به منظور ارائه را ه حلهاي علمي براي رفع آنها ست. مدير با توسل به نظريه هاي مناسب مي تواند ريشه مشكلات راشناسايي وفرضيه هايي را براي عملي پيشنهاد كند.

نظريه به عنوان فرايندي روشمند مي تواند تحليل موفقيتها و شكستهاي برنامه‌هاي مختلف را ارائه كرده ومدير را از روش « آزمون وخطا » باز دارد .مدير براي توجيه نوع وميزان مداخلات خود در فعاليتهاي مختلف مديريتي وسازماني نيازمند ، استفاده از نظريه به عنوان يك ساخت نمادين است.

به كار بستن نظريه‌ها توسط مديران موجب توسعه مدل‌هاي ذهني مي‌شود كه اين فرايند خود موجب افزايش اثر بخشي مداخلات مدير در امور مختلف و نيز فهم و درك مناسب رفتارهاي مختلف و علل آن مي‌شود.استفاده از نظريه‌ها موجب ايجاد يك تصوير بزرگ مي‌شود كه تبيين كننده و نشان دهنده مسائل، ابعاد و مشكلات مديريتي و سازماني در قالب جامع آن براي مديران است.

امروزه مديريت يكي از حوزه‌هاي در حال پيشرفتي است كه به طرز فزاينده‌اي متكي به رشد بنيادهاي تئوريك است. تحقيقات نظريه‌مدار مي‌تواند اساس و تكيه گاه موثري براي پيشرفت و بهبود «عمل مديريتي» فراهم سازد، بنابراين براي پيشرفت در عمل مديريت، نيازمند توسعه نظريه و كاربرد مناسب آن هستيم.

زماني مي‌توان شاهد حرفه‌اي شدن مدير در عمل و فعاليت حرفه‌اي اش بود كه تحقيقات علمي و بنيانهاي نظري از اين جريان حرفه‌اي شدن حمايت كنند

وجود نظريه ‌هاي عملي در كنار نظريه ‌هاي شخصي و ضمني مديران مي‌تواند باعث افزايش كارايي مديران درمهارتهاي مختلف فني،انساني و ادراکي شود. نظريه با ايجاد يك سيستم توصيفي موجب ارتباط اطلاعات مختلف و پراكنده

دانلود فایلپرداخت با کلیه کارتهای عضو شتاب امکان پذیر است.
 


:: برچسب‌ها: نقش استعاره های سازمانی و پارادیم های اجتماعی در مدیریت پیشرفته سازمانی,مفهوم استعاره,نظریه و تئوری های سازمانی,استعاره و تئوری های سازمانی در مدیریت پیشرفته سازمانی,استعاره‌های سازمانی,محدودیتهای استعاره ها,پارادیمهای اجتماعی,استعاره سازمانی ,,, ,
:: بازدید از این مطلب : 142
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 30 آذر 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : علی محمد
پاورپوینت-مفهوم-استعاره-نظریه-و-تئوری-های-سازمانی
پاورپوینت مفهوم استعاره،نظریه و تئوری های سازمانی
فرمت فایل دانلودی: .zip
فرمت فایل اصلی: pptx
تعداد صفحات: 110
حجم فایل: 338
قیمت: 6500 تومان

بخشی از متن:
این پاورپوینت در مورد مفهوم استعاره،نظریه و تئوری های سازمانی در 110 اسلاید زیبا شامل مقدمه،تعریف، مفهوم استعاره،نظریه و تئوری های سازمانی،استعاره و تئوری های سازمانی در مدیریت پیشرفته سازمانی, استعاره‌های سازمانی,محدودیتهای استعاره ها,انواع استعاره های سازمان,استعاره فرهنگ,مدیریت سازمانی،نظریه سازمانی،تئوری سازمانی،استعاره سازمانی،انواع استعاره های سازمان و...و منابع می باشد.

وضعيت فعلي نظريه هاي سازماني به قدري بحراني است‌كه علاوه بر مشكل«جنگل نظريه ها» كه در دهه60 قرن بيستم توسط هارولدكنتز اعلام شد، از نظر محتوا نيز هر كدام از نظريه ها مشكلات عديدهاي درمعاني، مفاهيم كليدي، گزاره تفاسير و غيره خواهند داشت.

استعاره این امکان را فراهم می آورد تا یک تجربه با شباهت به یک تجربه دیگر، شناسایی شوند؛ مثلا زمانی که زندگی را به یک جاده طولانی و پر پیچ و خم تشبیه می‌کنند از سختیهای جاده برای درک بهتر سختیهای زندگی بهره برده شده است استعاره در فرهنگ لغات به معنی "به عاریت گرفتن" می‌باشد. در واقع یک صنعت ادبی است که از‌ ویژگی‌های مشترک دو پدیده برای توضیح ابعاد نامأنوس پدیده دیگر استفاده می‌شود. صاحبنظران مدیریت از آن تعاریف گوناگونی ارائه کرده‌اند. الوانی استعاره را توصیفی می‌داند که از تشبیه یک پدیده به پدیده ای دیگرکه دارای وجوه مشترکی هستند، به روشن شدن ذهن فرد کمک می‌کند. صاحبنظر دیگری استعاره را اینگونه تعریف می‌کند، استعاره‌ها نگاره ها و نقش هایی هستند که از طریق آنها می¬توان به ماهیت سازمانها پی برد

تضادها و مغايرتها و پراكندگيها در شكل نظريه هاي سازماني، و علايم « بحران هويتي» در محتواي آنها وجود دارد كه نظريه هاي سازماني به ويژه از دهه 90 قرن نوزدهم ميلادي به آن مبتلا شده اند. در نتيجه، براي روشن كردن، تجزيه و تحليل و چگونگي رويارويي با چنان بحران نظري، نگاهي اجمالي به مباني فكری و فلسفي راهگشا خواهد بود.

بنابه اشارات بالادر رابطه عوامل تأثیرگذار بر ذهنیت نظریه پرداز جا دارد به تعریف معرفت علمی از دید مولکی بپردازیم، وی اظهار می دارد که معرفت علمی ضرورتاً روایتی از جهان مادی عرضه می دارد که به میانجیگری منابع فرهنگی موجود قابل دستیابی است و این منابع به هیچ وجه قطعی و مسلم نیستند.

تئوری وجایگاه آن در مدیریت

امروزه بسط گسترش دانش بشري چه در علوم طبيعي و چه در علوم انساني به قدري فراگير، سريع و پيچيده است كه ديگر ارائه دانش و به صورت خطي ممكن نيست و لذا تجارب و دانش مكتسبه در رشته هاي گوناگون نظريه پردازي و در قالب نظريه ارائه مي شود

بسیاری از نظریه ها برای مطالعه جنبه های ایستای سازمان طرح شده اند.

همه نظریه ها بر اساس واحد تحلیلی که برای بررسی و پژوهش انتخاب می شود فرق می کنند

با توجه به اینکه هم نظریه های کلاسیک سازمان و هم نظریه های جدیدتر هنوز مورد انتقاد و آزمون قرار می گیرند، نمی توان همواره از یک نظریه سازمانی برای مطالعه سازمانهای گوناگون و یا همه جنبه ها و ابعاد مختلف سازمان و کارکردها و رفتارهای سازمانی سود جست

نظریه های نمادگرا، سازمان به مثابه "فرهنگ " درنظر گرفته و مدیر نیز به منزله "یک مظهر فرهنگی" که می خواهد سمبل و نماد سازمان باشد، مد نظر قرار می گیرد.

در نظریه های فرانوگرا سازمان را به مثابه "یک تصویرشکل گرفته از قطعات مجزا" در نظر گرفته و مدیر را نیز به منزله "یک نظریه پرداز هنرمند" مد نظر قرار می دهد، هنر مندی که اجزایی منفصل را برای دستیابی به یک تصویر منسجم کنار هم می چسباند و آن ها را ترکیب می کند و طرح کلی را متناسب با تصویری که در ذهن خویش دارد، شکل می دهد.

دانلود فایلپرداخت با کلیه کارتهای عضو شتاب امکان پذیر است.
 


:: برچسب‌ها: مفهوم استعاره,نظریه و تئوری های سازمانی,استعاره و تئوری های سازمانی در مدیریت پیشرفته سازمانی,استعاره‌های سازمانی,محدودیتهای استعاره ها,انواع استعاره های سازمان,استعاره فرهنگ,مدیریت سازمانی,نظریه سازمانی,تئوری سازمانی,استعاره سازمانی,انواع,,, ,
:: بازدید از این مطلب : 139
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 30 آذر 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : علی محمد
پاورپوینت-استانداردهای-حسابداری-ایران
پاورپوینت استانداردهای حسابداری ایران
فرمت فایل دانلودی: .zip
فرمت فایل اصلی: ppt
تعداد صفحات: 320
حجم فایل: 6347
قیمت: 16000 تومان

بخشی از متن:
پاورپوینت استانداردهای حسابداری ایران

شامل 32 فایل پاورپوینت قابل ویرایش مناسب اساتید و کنفرانس دانشجویان


1نحوه ارائه صورتهای مالی
2صورت جریان وجوه نقد
3درآمد عملیاتی
4(ذخایر,بدهیهای احتمالی و داراییهای احتمالی(تجدید نظر شده 1384
5(رویدادهای بعد از تاریخ ترازنامه (تجدید نظر شده 1384
6گزارش عملکرد مالی
7حسابداري مخارج تحقيق و توسعه
8حسابداری موجودی مواد و کالا
9حسابداری پیمانهای بلندمدت
10حسابداری کمکهای بلاعوض دولت
11(حسابداری داراییهای ثابت مشهود(تجدید نظر شده 1386
12(افشای اطلاعات اشخاص وابسته (تجدید نظر شده 1386
13حسابداری مخارج تأمین مالی
14نحوه ارائه داراییهای جاری و بدهیهای جاری
15حسابداری سرمایه گذاریها
16تسعیر ارز
17(داراییهای نامشهود ( تجدید نظر شده 1386
18(صورتهای مالی تلفیقی و حسابداری سرمایه گذاری در واحدهای تجاری فرعی ( تجدید نظر شده 1384
19(ترکیبهای تجاری ( تجدید نظر شده 1384
20حسابداری سرمایه گذاری در واحدهای تجاری وابسته
21حسابداری اجاره ها
22گزارشگری مالی میان دوره ای
23حسابداری مشارکتهای خاص
24گزارشگری مالی واحدهای تجاری در مرحله قبل از بهره برداری
25گزارشگری برحسب قسمتهای مختلف
26فعالیتهای کشاورزی
27طرحهای مزایای بازنشستگی
28فعالیتهای بیمه عمومی
29فعالیتهای ساخت املاک(1386)
30سود هر سهم(1388)
31داراییهای غیرجاری نگهداری شده برای فروش و عملیات متوقف شده (1388)
32کاهش ارزش داراییها

دانلود فایلپرداخت با کلیه کارتهای عضو شتاب امکان پذیر است.
 


:: برچسب‌ها: پاورپوینت استانداردهای حسابداری ایران, استانداردهای حسابداری ایران, حسابداری ایران,پاورپوینت استاندارد ,
:: بازدید از این مطلب : 146
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 30 آذر 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : علی محمد
جزوه-کامل-مسائل-جاری-در-حسابداری
جزوه کامل مسائل جاری در حسابداری
فرمت فایل دانلودی: .zip
فرمت فایل اصلی: word
تعداد صفحات: 246
حجم فایل: 2079
قیمت: 8000 تومان

بخشی از متن:
جزوه کامل مسائل جاری در حسابداری

به تعداد 246 صفحه ورد قابل ویرایش مناسب جمع بندی و مرور ایام امتحانات

شامل مباحث زیر می باشد.

مغایرتهای بین استانداردهای حسابداری ایران و قانون مالیاتهای مستقیم 2
تحقیقات مبتنی بر بازار سرمایه 20
مدیریت سود 29
ارزشیابی دارائیها 36
تئوری نمایندگی 54
حسابداری منابع انسانی 72
حسابداری اجتماعی 92
حسابداری محیط زیست 104
خصوصی سازی 124
فرآیند تدوین استانداردها 147
تولید چابک و ناب 164 کلیاتی در مورد افشا 191
تئوری مالی رفتاری 222
تلفیق 228

دانلود فایلپرداخت با کلیه کارتهای عضو شتاب امکان پذیر است.
 


:: برچسب‌ها: جزوه کامل مسائل جاری در حسابداری,مسائل جاری در حسابداری,جزوه مسائل جاری در حسابداری ,
:: بازدید از این مطلب : 134
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 30 آذر 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : علی محمد
مقاله-ترجمه-شده-اختلال-شخصیت-پارانویایی
مقاله ترجمه شده اختلال شخصیت پارانویایی
فرمت فایل دانلودی: .rar
فرمت فایل اصلی: doc
تعداد صفحات: 16
حجم فایل: 19
قیمت: 15000 تومان

بخشی از متن:
اختلال شخصیت پارانویایی

چکیده
اختلال شخصیت پارانوئید بی اعتمادی و سوءظن نسبت به دیگران به طوری که انگیزه های آنان پلید و مغرضانه تفسیر می شود. این اختلال از اوایل بزرگسالی آغاز شده و در زمینه های مختلف تظاهر می کند .
اختلال شخصیت پارانویایی یک وضعیت مزمن و فراگیر است که مشخصه‌اش الگوهای مخّرب فکری، رفتاری و کارکردی است. حدس زده می‌شود که این اختلال در یک تا دو درصد بالغین وجود داشته باشد. عوارض این اختلال غالباً مشابه اسکیزوفرنی هستند و برخی پژوهش‌ها نشان می‌دهد که احتمال وجود پیوندی ژنتیکی بین این دو اختلال وجود دارد. افرادی که دچار این نوع اختلالات شخصیت هستند بیشتر در معرض خطر افسردگی و هراس از مکان‌های باز قرار دارند.

Paranoid Personality Disorder
Abstract
Paranoid personality disorder distrust and suspicion towards others so that their motives are evil and biased interpretation. The disorder begins in early adulthood and is present in various fields.
Paranoid personality disorder is a chronic condition characterized by widespread and destructive patterns of thought, behavior and function. It is proposed that this disorder is present in one to two percent of adults. Complications of this disorder are often similar to schizophrenia and some studies indicate that there are likely genetic link between these two disorders. People with this personality disorder are more at risk of depression and Agoraphobia are.

دانلود فایلپرداخت با کلیه کارتهای عضو شتاب امکان پذیر است.
 


:: برچسب‌ها: مقاله ترجمه شده اختلال شخصیت پارانویایی,دانلود مقاله ترجمه شده اختلال شخصیت پارانویایی,دانلود رایگان مقاله ترجمه شده اختلال شخصیت پارانویایی,مقاله اختلال شخصیت پارانویایی,اختلال شخصیت پارانویایی,مقاله انگلیسی ترجمه شده اختلال شخصیت پارانویایی ,
:: بازدید از این مطلب : 155
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 30 آذر 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : علی محمد
مقاله-ترجمه-شده-اختلال-شخصیت-دوقطبی
مقاله ترجمه شده اختلال شخصیت دوقطبی
فرمت فایل دانلودی: .rar
فرمت فایل اصلی: doc
تعداد صفحات: 16
حجم فایل: 20
قیمت: 12000 تومان

بخشی از متن:
اختلال شخصیت دوقطبی

چکیده
اختلال دوقطبی که گاهی اوقات به نام جنون ادواری نیز خوانده می شود، با نوسانات خلقی که طیف وسیعی از افسردگی تا اوج دیوانگی و شیدایی (مانیا) را در بر می گیرد، در ارتباط است. وقتی که دچار افسردگی می شوید، ممکن است در انجام بسیاری از فعالیت ها احساس غم و نا امیدی و از دست دادن علایق یا لذت ها با شما همراه باشد و در زمانی دیگر که خلق و خویتان در جهتی دیگر تغییر کرد، ممکن است احساس سرخوشی و پر انرژی بودن به شما دست دهد. تغییرات خلقی ممکن است تنها چند بار در سال و یا اغلب و بصورت چند بار در روز اتفاق بیافتد. در برخی موارد نیز، اختلال دوقطبی بطور همزمان با نشانه های افسردگی و مانیا همراه است.

Abstract
Bipolar disorder, sometimes called manic-depressive disorder is also called, with mood swings that range from depression to mania and manic highs (mania) and on the covers, in the relationship. full of energy and you lose. Mood changes may be only a few times a year and often several times a day just happen. In some cases, bipolar disorder and mania associated with depressive symptoms at the same time. Although bipolar disorder is a long-term illness and destructive, you can follow a systematic treatment of the disease with medications and psychotherapy control.

دانلود فایلپرداخت با کلیه کارتهای عضو شتاب امکان پذیر است.
 


:: برچسب‌ها: مقاله ترجمه شده اختلال شخصیت دوقطبی,دانلود مقاله ترجمه شده اختلال شخصیت دوقطبی,دانلود رایگان مقاله ترجمه شده اختلال شخصیت دوقطبی,مقاله اختلال شخصیت دوقطبی,اختلال شخصیت دوقطبی,مقاله انگلیسی ترجمه شده اختلال شخصیت دوقطبی ,
:: بازدید از این مطلب : 142
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 30 آذر 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : علی محمد
مقاله-ترجمه-شده-اختلالات-افسردگی
مقاله ترجمه شده اختلالات افسردگی
فرمت فایل دانلودی: .rar
فرمت فایل اصلی: doc
تعداد صفحات: 19
حجم فایل: 18
قیمت: 8500 تومان

بخشی از متن:
اختلالات افسردگی
چکیده
اختلالات افسردگی جزو اختلال‌های خلقی محسوب می‌شود. افسردگی به هر شکل دیده شود، شیوه دید فرد از خود، از دیگران و از دنیا را تعریف می‌کند. افسردگی قدرت قضاوت را تضعیف می‌کند و باعث رفتارهای نامعقول می‌شود. در هر یک از موارد، بیمار نمی‌تواند زندگی روزمره عادی داشته باشد. افسردگی می‌تواند، باعث ابتلاء بیمار به انواع بیماری‌های جسمی و روانی شود.

Abstract
Depression is a mood disorder. Depression can be seen in any way, way view of oneself, of others and of the world defines. Depression weakens your judgment and irrational behavior is caused. In each of the cases, the patient can have a normal daily life. Depression can cause a variety of physical ailments and mental suffering to the patient.
More depressive disorder starts in the fourth decade of life, although its prevalence rate of all ages, even in young people 20 to 30 years there. Depression can lead to lack of focus and accountability in life, so depressed person may lose control and their desire to continue living, depression causes a person to enjoy life. Depressed person toward cynicism, criticism, lack of confidence and reduce feelings and imagination directed.

دانلود فایلپرداخت با کلیه کارتهای عضو شتاب امکان پذیر است.
 


:: برچسب‌ها: مقاله ترجمه شده اختلالات افسردگی,دانلود مقاله ترجمه شده اختلالات افسردگی,دانلود رایگان مقاله ترجمه شده اختلالات افسردگی,مقاله اختلالات افسردگی,اختلالات افسردگی,مقاله انگلیسی ترجمه شده اختلالات افسردگی ,
:: بازدید از این مطلب : 146
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 30 آذر 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : علی محمد
دانلود-فايل-ليزر-طراحي-جعبه-اژدها-با-كورل-دراو
دانلود فايل ليزر طراحي جعبه اژدها با كورل دراو
فرمت فایل دانلودی: .zip
فرمت فایل اصلی:
حجم فایل: 117
قیمت: 10000 تومان

بخشی از متن:
طراحي كورل دراو براي دستگاه ليزر
طرح ججعبه اژدها با چوب ام دي اف سه ميل
تمامي توضيحات داخل فايل داده شده

دانلود فایلپرداخت با کلیه کارتهای عضو شتاب امکان پذیر است.
 


:: برچسب‌ها: دانلود فايل ليزر طراحي جعبه اژدها با كورل دراو,دانلود فايل ليزر,دانلود فايل ليزر طراحي جعبه اژدها,دانلود فايل طراحي جعبه تزيناتي با چوب براي دستگاه ليزر,جعبه اژدها,كورل دراو,ليزر,كورل دراو ایفل,برج ايفل چوبي,طراحي براي دستگاه ليزر,طراحي برا,,, ,
:: بازدید از این مطلب : 144
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 30 آذر 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : علی محمد
دانلود-فايل-ليزر-سطل-چوبي-با-كورل-دراو
دانلود فايل ليزر سطل چوبي با كورل دراو
فرمت فایل دانلودی: .zip
فرمت فایل اصلی:
حجم فایل: 76
قیمت: 10000 تومان

بخشی از متن:
طراحي كورل دراو براي دستگاه ليزر
طرح سطل با چوب ام دي اف سه ميل
تمامي توضيحات داخل فايل داده شده

دانلود فایلپرداخت با کلیه کارتهای عضو شتاب امکان پذیر است.
 


:: برچسب‌ها: سطل چوبي,دانلود فايل ليزر سطل چوبي با كورل دراو,دانلود فايل ليزر ,طراحي براي دستگاه ليزر,دانلود طراحي با كورل دراو,دانلود طراحي هاي لوازم تزيني چوبي براي دستگاه ليزر,كورل دراو ایفل,برج ايفل چوبي,طراحي براي دستگاه ليزر,طراحي براي تزئينات چوبي,,, ,
:: بازدید از این مطلب : 131
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 30 آذر 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : علی محمد
دانلود-فايل-ليزر-جا-دستمال-كاغذي-چوبي-فايل-كورال-دراو
دانلود فايل ليزر جا دستمال كاغذي چوبي فايل كورال دراو
فرمت فایل دانلودی: .zip
فرمت فایل اصلی:
حجم فایل: 121
قیمت: 10000 تومان

بخشی از متن:
طراحي كورل دراو براي دستگاه ليزر
طرح جادستمال كاغذي با چوب ام دي اف سه ميل
تمامي توضيحات داخل فايل داده شده

دانلود فایلپرداخت با کلیه کارتهای عضو شتاب امکان پذیر است.
 


:: برچسب‌ها: جادستمالي ,جادستمالي چوبي,دانلود طراحي جادستمالي چوبي ,طرح جادستمالي براي دستگاه ليزر ,جا دستمال كاغذي چوبي,دانلود طراحي براي دستگاه ليزر با نرم افزار كورل دراو,كورل دراو ایفل,برج ايفل چوبي,طراحي براي دستگاه ليزر,طراحي براي تزئينات چوبي ,,, ,
:: بازدید از این مطلب : 170
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 30 آذر 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : علی محمد
شرح-لمعه-دمشقیه-شهید-ثانی-کتاب-اول
شرح لمعه دمشقیه شهید ثانی-کتاب اول
فرمت فایل دانلودی: .pdf
فرمت فایل اصلی: pdf
تعداد صفحات: 312
حجم فایل: 2069
قیمت: 10000 تومان

بخشی از متن:
جلد اول این اثر در باب متاجر شامل فصول:
فصل اول:موضوع تجارت
فصل دوم:عقد بیع و آداب آن
فصل چهارم:فروختن میوه ها
فصل پنجم:بیع صرف
فصل ششم:بیع سلف
فصل هفتم:اقسام بیع از لحاظ خبر دادن بایع
فصل هشتم:ربا
فصل نهم:خیارات
فصل دهم:احکام بیع
و مبحث اقاله

دانلود فایلپرداخت با کلیه کارتهای عضو شتاب امکان پذیر است.
 


:: برچسب‌ها: جزوه متون فقه,متون فقه شرح المعه دمشقیه,منابع متون فقه برای آزمون قضاوت,شرح المعه شهید ثانی ,
:: بازدید از این مطلب : 141
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 30 آذر 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : علی محمد
طرح-تكثير-و-پرورش-آبزيان
طرح تكثير و پرورش آبزيان
فرمت فایل دانلودی: .zip
فرمت فایل اصلی: doc
تعداد صفحات: 100
حجم فایل: 85
قیمت: 10000 تومان

بخشی از متن:
مقدمه

تاريخچه تكثير و پرورش ماهي

اهداف و انگيزه هاي پرورش ماهي :

نياز بازار و توجيه اقتصادي

محاسن اساسي پرورش ماهي از نظر زيست شناختي

اهميت اقتصادي پرورش و توليد ماهي

وضعيت پرورش ماهي در ايران

تكثير و پرورش ماهي به منظور حفظ ذخاير آنها در دريا :

مهمترين گونه هاي پرورشي ماهيان سردابي :

انواع ماهي قزل آلا و زيست شناسي آن :

نیار جامعه :

فوايد ماهي در سلامت انسان :

محافظت در برابر حملات قلبي و سكته :

شرايط لازم جهت اخذ مجوز :

مراحل قانوني

مدت اعتبار پروانه موافقت اصولي :

مدت اعتبار پروانه تأسيس :x`

تعهدات و وظايف دارنده پروانه بهره برداري :

برآورد ميزان سرمايه و منابع تأمين آن :

مراحل قانوني :

امكانات و تجهيزات و شرايط مكاني مناسب

اصول احداث مزارع پرورش ماهيان سردآبي

مزاياي چشمه ها :

انواع چشمه ها :

مزاياي قناتها :

معايب قناتها :

چاههاي آرتزين :

محاسن

معايب :

چاههاي غير آرتزين :

محاسن :

معايب :

آب مورد نياز مزارع پرورشي قزل آلاي رنگين كمان

سيستم آبرساني

بافت خاك :

شيب زمين :

محيطهاي مختلف پرورش ماهي قزل آلا :

استخرهاي بتوني مستطيل شكل :

استخرهاي بتوني مكعبي (مربع شكل ) :

عمليات احداث مزرعه

چگونگي استفاده از مصالح

روش تهيه بتون با عيارهاي مختلف و كاربرد آنها :

زيرسازي :

استخرهاي بيضي شكل :

استخرهاي گرد بتوني :

حوضچه هاي فايبر گلاس :

حوضچه هاي فلزي پيش ساخته :

محيط هاي محصور :

اختصاصات ماهيان سردآبي

تأسيسات فيلتراسيون و رسوبگير

مراحل و فرآيند انجام كار

روشهاي مختلف پرروش ماهي

استخرهاي پرورش ماهي قزل آلا :

حمل ماهي در مخازن كوچك :

حمل ماهي در مخازن بزرگ :

ماهي دار كردن استخر به وسيلة نوزادان تازه به تغذيه افتاده :

پرورش نوزادان تازه به تغذيه افتاده :

غذاي مرطوب :

مصرف غذاي خشك :

تغذيه ماهي قزل آلا رنگين كمان :

هضم و جذب غذا :

پروتئين و اسيدهاي آمينه مورد نياز ماهي قزل آلا :

كربوهيدراتها يا قندها :

وظايف اصلي كربوهيدراتها در بدن ماهيان شامل :

عناصر معدني :

ويتامينها :

به دو صورت دستي و اتوماتيك انجام مي شود :

فوايد رقم بندي عبارتند از :

بيماري و استرس

تعريف بيماري :

خلاصه شرايط بيمه ماهيان سردابي

طرح توجيهي احداث استخرهاي دو منظوره براي پرورش ماهي قزل آلا با استفاده از منابع آب كشاورزي

طرح توسعه و نوآوري

دما

نور

تشخيص ماهيان نر و ماده و رسيدگي جنسي آنها :

انكوباسيون

انكوباتورهاي جعبه اي :

انكوباتورهاي سيني شكل :

انكوباتورهاي چكه اي :

لارو و بچه ماهيان انگشت قد :

مشكلات در پرورش ماهي قزل آلا

پرندگان ماهيخوار :

پستانداران آبزي

خطر سرقت محصولات توليدي

ماهيان وحشي

آلودگي هاي صنعتي ، كشاورزي

آلودگيهاي شهر ي

ورود هرز آبهاي سطحي ناشي از ذوب برفها

ورود سيلابها به داخل منبع آبي

تغييرات PH آب

درجه حرارات آب

دانلود فایلپرداخت با کلیه کارتهای عضو شتاب امکان پذیر است.
 


:: برچسب‌ها: تاريخچه تكثير و پرورش ماهي,,اهداف و انگيزه هاي پرورش ماهي ,,اهميت اقتصادي پرورش و توليد ماهي,,وضعيت پرورش ماهي در ايران,,فوايد ماهي در سلامت انسان ,
:: بازدید از این مطلب : 174
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 30 آذر 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : علی محمد
بتن-و-انواع-آن
بتن و انواع آن
فرمت فایل دانلودی: .zip
فرمت فایل اصلی: doc
تعداد صفحات: 100
حجم فایل: 4474
قیمت: 10000 تومان

بخشی از متن:
مقدمه :اثرات مثبت کاربرد الیاف فولادی به شرح ذیل می باشد:بتون مسلح به الیاف فولادیمزایای بتون الیافیمقاومت خمشیمقاومتفشاریمقاومت کششیمقاومت در برابر خستگیمقاومت در برابر بارهای ضربه ایخزش و جمع شدگی دراز مدتجمع شدگی خمیری بتنوزن مخصوصطاقت و ضریب بتون الیافیخواص بتون مسلح به الیاف فولادیانواع الیاف و الیاف فولادیمقاومت نهائی بتون الیافیمقاومت استاتیکیمقاومت خمشیمقاومت پیچشیمقاومت برشیمقاومت ترک خوردگیپوسیدگی و زنگ زدگی الیاف فولادیمقاومت اصطکاکی و لغزشیمقاومت سایشیخوردگی الیاف فولادی در بتنطاقت بتون الیافیکاربردهای بتون مسلح به الیاف فولادیبتون پرتابیروشهای مخلوط کردنجاگذاریروش طرح اختلاط برای بتن دارای الیافتولید بتن سبک از پسمانده های هسته ای برای کاهش تشعشعاتمقابله با خوردگی بتنبرای نخستین بار در کشور بتن غلطکی RCCP با موفقیت اجرا شدخواص کامپوزیت های FRP
بررسی اثر دوده سیلیسی بر سازه های بتنیبلوک های بتنی بدون ملاتبتن هاي اسفنجيتاريخچه و وضعيت موجود توليد AAC در جهانمواد اوليه و كليات توليد بتن گازي (AAC)خواص بتن گازيجرم حجمي:مقاومت فشاري :جمع شدگي ناشي از خشك شدن:بررسي توليدات بتن گازي در كشورنتايج مطالعه بر روي بتن هاي گازي :- بتن كفي (Foam Concete)ويژگي هاي عمده فوم بتنكاربرد فوم بتن در ساختمانبرنامه آزمايش هامصالح بكار رفتهطرح اختلاطتحليل نتايج آزمايشهامقاومت فشاريجذب آب مويينجمع شدگي ناشي از خشك شدننتايج مطالعه بر روي بتن كفينقش مواد افزودنی (مواد دارای خواص سیمانی ) در بتن اسفنجی- بتن كفي (Foam Concrete)ويژگي هاي عمده فوم بتنكاربرد فوم بتن در ساختمانبرنامه آزمايش هامصالح بكار رفتهطرح اختلاطتحليل نتايج آزمايشهامقاومت فشاريجذب آب مويينجمع شدگي ناشي از خشك شدننتايج مطالعه بر روي بتن كفي

دانلود فایلپرداخت با کلیه کارتهای عضو شتاب امکان پذیر است.
 


:: برچسب‌ها: بتون مسلح به الیاف فولادی,مزایای بتون الیافی,مقاومت خمشی,جمع شدگی خمیری بتن,طاقت و ضریب بتون الیافی ,
:: بازدید از این مطلب : 159
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 30 آذر 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : علی محمد
شرح-لمعه-دمشقیه-شهید-ثانی-کتاب-سوم
شرح لمعه دمشقیه شهید ثانی-کتاب سوم
فرمت فایل دانلودی: .pdf
فرمت فایل اصلی: pdf
تعداد صفحات: 207
حجم فایل: 1208
قیمت: 10000 تومان

بخشی از متن:
جلد سوم از این اثر نفیس شامل ههشت باب میباشد:
باب شرکت
باب مضاربه
باب ودیعه
باب عاریه
باب مزارعه
باب مساقات
باب شفعه
باب جعاله

دانلود فایلپرداخت با کلیه کارتهای عضو شتاب امکان پذیر است.
 


:: برچسب‌ها: کتاب دوم شرح لمعه دمشقیه,کتاب دوم شهید ثانی,متون فقه 3 شهید ثانی,منابع آزمون قضاوت متون فقه,منبع برای متون فقه,متون فقه 3 ,
:: بازدید از این مطلب : 135
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 30 آذر 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : علی محمد
شرح-لمعه-دمشقیه-شهید-ثانی-کتاب-پنجم
شرح لمعه دمشقیه شهید ثانی-کتاب پنجم
فرمت فایل دانلودی: .pdf
فرمت فایل اصلی: pdf
تعداد صفحات: 304
حجم فایل: 1798
قیمت: 10000 تومان

بخشی از متن:
جلد پنجم از این اثر نفیس شامل دو باب که از کاربردی ترین بخش های کتاب حاضر می باشد:
باب وصایا
باب ارث

دانلود فایلپرداخت با کلیه کارتهای عضو شتاب امکان پذیر است.
 


:: برچسب‌ها: کتاب پنجم شرح لمعه دمشقیه,کتاب پنجم شهید ثانی,متون فقه 5 شهید ثانی,منابع آزمون قضاوت متون فقه,منبع برای متون فقه,متون فقه 5 ,
:: بازدید از این مطلب : 155
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 30 آذر 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : علی محمد
شرح-لمعه-دمشقیه-شهید-ثانی-کتاب-دوم
شرح لمعه دمشقیه شهید ثانی-کتاب دوم
فرمت فایل دانلودی: .pdf
فرمت فایل اصلی: pdf
تعداد صفحات: 215
حجم فایل: 1303
قیمت: 10000 تومان

بخشی از متن:
جلد دوم از این اثر نفیس شامل هفت باب میباشد:
باب دین
باب رهن
باب حجر و ورشکستگی
باب ضمان
باب حواله
باب کفالت
باب صلح

دانلود فایلپرداخت با کلیه کارتهای عضو شتاب امکان پذیر است.
 


:: برچسب‌ها: کتاب دوم شرح لمعه دمشقیه,کتاب دوم شهید ثانی,متون فقه 2 شهید ثانی,منابع آزمون قضاوت متون فقه ,
:: بازدید از این مطلب : 140
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 30 آذر 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : علی محمد
پروژه-آماده-طراحی-کتابخانه-الکترونیکی-با-استفاده-از-زبان-برنامه-نویسی-تحت-وب-php-و-زبان-پایگاه-داده
پروژه آماده: طراحی کتابخانه الکترونیکی با استفاده از زبان برنامه نویسی تحت وب PHP و زبان پایگاه داده
فرمت فایل دانلودی: .zip
فرمت فایل اصلی: doc
تعداد صفحات: 119
حجم فایل: 5432
قیمت: 10100 تومان

بخشی از متن:
امروزه گستردگی جوامع ، نیازهاو کثرت وابستگی مردم را به یکدیگر ،شرایط جدیدی را فراهم آورده که گذران امور با روش های سنتی را غیر ممکن می سازد.
بشر روزگارانی را گذرانده که به حداقل جمعیت بر روی کره زمین، زندگی کرده و تنها نیازش خوراک و پوشاک بوده است. گذشت زمان و افزایش نیاز ها و لزوم برقراری ارتباط بیشتر، موجب پیدایش زبان ایما و اشاره و سپس نقاشی و خط گردید.
بسیار زمان گذشت تا بشر نسبت به ثبت و ضبط منظور خودش ، در قالب کلمات نوشتاری اقدام کرد و حساب ها را ثبت نمود.
اکنون ارتباط آموزشی، اداری، تجاری و... هر کدام دنیایی از مفاهیم و اعداد و روابط را در درون خود دارد که بدون ثبت و ضبط دقیق و سازمان یافته آنها و بکارگیری علم و فن آوری، استفاده از آنها غیر ممکن است. آنچه در این پایان نامه ارائه می شود کوششی است برای سریعتر انجام شدن عمل امانت گرفتن کتاب از کتابخانه و همچنین کاستن از رفت و آمد های بیهوده.
پس از تعریف صورت پروژه، انتخاب ابزار و محیط مناسب برای پیاده سازی طرح مورد نظر، در اولویت قرار گرفت که بعد از مطالعات صورت گرفته، تصمیم گرفتیم که از زبان برنامه نویسی تحت وبPHP و زبان پایگاه داده MySql استفاده کنیم.
در فصل های مختلف این پایان نامه، مراحل طراحی و پیاده سازی سیستم کتابخانه الکترونیک شرح داده شده است.
در فصل اول به معرفی نرم افزار های مورد استفاده در این پروژه پرداختیم. در فصل دوم، امکان سنجی سیستم و مراحل دقیق طراحی سیستم بیان شده است. در فصل سوم جداول پایگاه داده و روابط بین آنها و تشریح کد، شرح داده شده است.فصل چهارم پیوست(نمایی از سایت)می باشد

دانلود فایلپرداخت با کلیه کارتهای عضو شتاب امکان پذیر است.
 


:: برچسب‌ها: پروژه, آماده:, طراحی, کتابخانه, الکترونیکی, با, استفاده, از, زبان, برنامه, نویسی, تحت, وب, PHP, و, زبان, پایگاه, داده ,
:: بازدید از این مطلب : 169
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 30 آذر 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : علی محمد
پاورپوینت-طراحی-تمرین-در-فوتبال
پاورپوینت طراحی تمرین در فوتبال
فرمت فایل دانلودی: .ppt
فرمت فایل اصلی: PPT
تعداد صفحات: 61
حجم فایل: 1181
قیمت: 10100 تومان

بخشی از متن:
عنوان: طراحی تمرین در فوتبال
قالب: پاورپوینت
تعداد اسلاید: 61
فوتبال فعالیتی تناوبی است که رفتار بازیکنان و تیم ها دارای ماهیتی بسیارغیرقابل پیش بینی است.
فوتبال ورزشی تناوبی شامل دوره های زمانی کوتاه حرکات شدید با دوره های استراحت فعال و غیر فعال در طول فعالیت ( 90 دقیقه ) است.
دوهای سرعت، دویدن های آرام، ضربه زدن ها، پرش ها، حرکات روبه پهلو وپشت، تکل ها، شتاب گیری ها، کاهش شتاب ها، تغییر جهت ها و راه رفتن ها اجزاء بازی فوتبال را تشکیل می دهند.
نيازهاي جسمانی بازی به سطح مسابقه، روش بازي، پست بازی، مسئوليت‌ها و ويژگي‌هاي محيطي بستگی دارد و براي هر فرد متفاوت است.

دانلود فایلپرداخت با کلیه کارتهای عضو شتاب امکان پذیر است.
 


:: برچسب‌ها: فوتبال,طراحی تمرین,بازیکنان فوتبال,تحلیل حرکتی ,طراحی تمرین فوتبال,تحقیق فوتبال ,
:: بازدید از این مطلب : 144
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 30 آذر 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : علی محمد
پاورپوینت-استانداردهاو-ضوابط-مجتمع-مسکونی
پاورپوینت استانداردهاو ضوابط مجتمع مسکونی
فرمت فایل دانلودی: .zip
فرمت فایل اصلی: PPTX
تعداد صفحات: 71
حجم فایل: 5961
قیمت: 10200 تومان

بخشی از متن:

توضیحات:

فایل پاورپوینت بررسی استانداردهاو ضوابط مجتمع مسکونی،در حجم 71 اسلاید قابل ویرایش،همراه با یک هدیه ویژه.

بخشی از متن:

با توجه به نیاز بشر به حفظ امنیت و توانایی بیشتر برقراری امنیت توسط نیروهای جمعی به نسبت نیروهای فردی، انسانها زندگی به صورت گروهی را تا آنجا که به حریم خصوصی شان لطمه وارد نکند دوست دارند.
وجود مجتمع های مسکونی این امکان را به مخاطبان می دهد تا از امکانات بیشتر و بهتری بهره گیرند.(مثل فضاهای خدماتی و تفریحی و...)
کمتر شدن هزینه ها با توجه به تقسیم آنها بین تعداد خانوار بیشتر.
امکان لذت بردن از زندگی جمعی در کنار حریم خصوصی.
در طراحی مجموعه مسکونی باید  در نظر داشت که محیط مسکونی به محل تردد اتومبیل مبدل نشود.

فهرست مطالب :
علت ایجاد مجتمع های مسکونی
تعریف فضا
ابعاد الزامی در داخل بنا
الزامات تامین نور در فضاها
الزامات تعویض هوای فضاها
طراحی مجتمع های مسکونی
الگوی خانه سازی به صورت مجتمع
اشراف
انواع مختلف همجواری واحدهای مسکونی
جهت و فاصله بین ساختمانها
فاصله محرمیت
آفتاب گیری فضاهای بیرون ساختمان
جهت گیری پنجره ها
الزامات پیش آمدگی بنا
اقلیم
سیمای شهری
انطباق با شکل و فرم بستر
توصیه و الزامات تهیه طرح معماری
روابط بین واحدهای مسکونی
دسترسی ورودی به بلوک های ساختمانی
مقررات طراحی معابر
دسترسی قطعات
پارکینگ
فضای پارکینگ
نمونه های پارکینگ
جدول ابعاد پارکینگ های یکطرفه
انواع پارکینگ یک طرفه
انواع پارکینگ دو طرفه
زیبایی پیاده رو در شهرک ها
تاثیرات فضای سبز و محوطه سازی برمجتمع مسکونی
نتایج به دست آمده از مطالعات

این فایل با فرمت پاورپوینت در 71 اسلاید قابل ویرایش تهیه شده است.
هدیه محصول:
فایل پاورپوینت مجتمع مسکونی Tango Housing
(15 اسلاید)
دانلود فایلپرداخت با کلیه کارتهای عضو شتاب امکان پذیر است.
 


:: برچسب‌ها: دانلود پاورپوینت استانداردهاو ضوابط مجتمع مسکونی,ضوابط مجتمع مسکونی,استانداردهاو ضوابط مجتمع مسکونی,پاورپوینت استانداردهاو ضوابط مجتمع مسکونی,بررسی استانداردهاو ضوابط مجتمع مسکونی,علت ایجاد مجتمع های مسکونی,پاورپوینت الزامات در طراحی مجتمع مسکو,,, ,
:: بازدید از این مطلب : 140
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 30 آذر 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : علی محمد
پاورپوینت-آسفالت-نیمه-گرم
پاورپوینت آسفالت نیمه گرم
فرمت فایل دانلودی: .zip
فرمت فایل اصلی: PPTX
تعداد صفحات: 41
حجم فایل: 7094
قیمت: 10200 تومان

بخشی از متن:
توضیحات:
فایل پاورپوینت آسفالت نیمه گرم،در حجم 41 اسلاید قابل ویرایش،همراه با یک هدیه ویژه.

بخشی از متن:
آسفالت نیمه گرم:مخلوطهایی با درجه حرارت تولید كمتر (دماي توليد تا40 درجه سانتيگراد كمتر از مخلوطهاي آسفالتي گرم)

مزایای استفاده از مخلوطهای آسفالتی نیمه گرم در برابر مخلوط آسفالتی گرم:
دمای تولید و پخش پایین
پیرشدگی کمتر قیر در طول فرآیند تولید و اجرا (پیرشدگی اولیه قیر)
مصرف کمتر سوخت و انرژی و در نتیجه کاهش هزینه تولید
کاهش پخش آلاینده های کارخانه های آسفالت در طول اجرای آسفالت و کاهش تولید گرد و غبار در مرحله تولید

معایب استفاده از مخلوطهای آسفالتی نیمه گرم:
جدید بودن تکنولوژیهای تولید مخلوط آسفالتی نیمه گرم
هزینه اولیه افزودنیها
اصلاحات لازم برای کارخانه های آسفالت موجود

فهرست مطالب:
مخلوطهای آسفالتی نيمه گرم
مزایا و معایب استفاده از مخلوطهای آسفالتی نیمه گرم
ملاحظات زیست محیطی استفاده از آسفالت نیمه گرم
پیرشدگی
ساخت نمونه های آزمایشگاهی
تعیین مدول برجهندگی
آزمایش مقاومت کششی غیرمستقیم (ITS )
آزمایش تیر خستگی
نحوه انجام آزمایش بر اساس استاندارد AASHTO T321
ارتباط انرژی شکست حاصل از انجام آزمایش کشش غیر مستقیم با عمر خستگی
ارتباط بين انرژی شکست و عمر خستگی
آزمایش خزش (دینامکی واستاتیکی)
انجام آزمایش شیارشدگی
ساخت و آماده‌سازی نمونه‌های نیم‌دایره‌ای (SCB)
نتايج آزمايش FTIR بر روي نمونه‌هاي قير و افزودني
پيش‌بيني عمق شيار با پارامتر عدد رواني

این فایل با فرمت پاورپوینت در 41 اسلاید قابل ویرایش تهیه شده است.

هدیه محصول:
فایل WORD دلیل تخریب روسازی جاده(8صفحه)

دانلود فایلپرداخت با کلیه کارتهای عضو شتاب امکان پذیر است.
 


:: برچسب‌ها: دانلودپاورپوینت آسفالت نیمه گرم,آسفالت نیمه گرم,پاورپوینت آشنایی با آسفالت نیمه گرم,آسفالت,پاورپوینت آسفالت نیمه گرم,مخلوطهای آسفالتی نيمه گرم,پاورپوینت مخلوطهای آسفالتی نيمه گرم,پاورپوینت آسفالت,قیر,آزمایش های قیر,بررسی آسفالت های نیمه گرم ,
:: بازدید از این مطلب : 129
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 30 آذر 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : علی محمد
دانلود-نقشه-های-کامل-پل-روگذر-نقشه-های-فاز-دو-
دانلود نقشه های کامل پل روگذر (نقشه های فاز دو)
فرمت فایل دانلودی: .zip
فرمت فایل اصلی:
حجم فایل: 1911
قیمت: 10200 تومان

بخشی از متن:
دانلود نقشه های کامل پل روگذر
شامل پلان های کامل پل , و تیپ مقطع عرضی در محل روگذر ,تیپ مقطع عرضی جاده موجود فومن پونل ,تیپ مقطع عرضی ورودی و خروجی ,پونل در قسمت های تیپ مقطع عرضی محور فومن چهار خطه,کلیه دتایل ها و سازه های اجرایی و هر آنجه که برای اجرای یک پل مورد نیاز است .
نقشه های فاز 2 پل قابل اجرا
6 فایل اتوکد

دانلود فایلپرداخت با کلیه کارتهای عضو شتاب امکان پذیر است.
 


:: برچسب‌ها: دانلود نقشه های پل ,پل روگذر,دانلود پروژه پل ,دانلود نقشه های فاز 2 پل روگذر ,دانلود دتایل های کامل پل ,دانلود پلان ها و سازه های پل رو گذر ,
:: بازدید از این مطلب : 134
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 30 آذر 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : علی محمد
پاورپوینت-روش-های-ارزیابی-اجرای-بی-هوازی
پاورپوینت روش های ارزیابی اجرای بی هوازی
فرمت فایل دانلودی: .ppt
فرمت فایل اصلی: PPT
تعداد صفحات: 21
حجم فایل: 491
قیمت: 10200 تومان

بخشی از متن:

دانلود پاورپوینت روش های ارزیابی اجرای بی هوازی
این فایل در قالب پاورپوینت قابل ویرایش، آماده پرینت و ارائه به عنوان پروژه پایانی می باشد
 
قالب: پاورپوینت
 
تعداد اسلاید: 21

توضیحات:

ادبیات فیزیولوژی ورزش بیانگر توجه کمتر به آمادگی بی هوازی است. چون، آمادگی بی هوازی سهم کمتری در آمادگی جسمانی مرتبط با سلامتی دارد. به همین علت در سال های گذشته پژوهشگران عتاقه کمتری به اجرای بی هوازی نشان داده اند. در سال های اخیر و با گسترش رقابت های ورزشی بین المللی آمادگی بی هوازی نیز در کانون توجه قرار گرفته است. گسترش مفهوم وام اکسیژن اولین تلاش برای اندازه گیری کار عضلانی بود (Hill 1921). در شروع دهه 70 میلادی آزمون های اندکی برای ارزیابی توان عضلات، استقامت عضلانی و خستگی پذیری در دسترس بود.
دانلود فایلپرداخت با کلیه کارتهای عضو شتاب امکان پذیر است.
 


:: برچسب‌ها: ارزیابی اجرای بی هوازی,روش های ارزیابی اجرای بی هوازی,پاورپوینت روش های ارزیابی اجرای بی هوازی,پاورپوینت ارزیابی اجرای بی هوازی,پاورپوینت اجرای بی هوازی ,
:: بازدید از این مطلب : 138
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 30 آذر 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : علی محمد
طراحی-یک-سیستم-حسابداری-صنعتی-پیمانکاری
طراحی یک سیستم حسابداری صنعتی پیمانکاری
فرمت فایل دانلودی: .zip
فرمت فایل اصلی: doc
تعداد صفحات: 102
حجم فایل: 461
قیمت: 10200 تومان

بخشی از متن:
فرمت فایل ورد

تعداد صفحات:102

فصل اول :

عمليات پيمانكاري :

ارركان اصلي عمليات پيمانكاري
انواع قرارداد هاي پيمانكاري
مراحا اجراي طرح و انجام عمليات پيمانكاري
مطالعات مقدماتي يا اوليه طرح
ارجاع كار به پيمانكار
انعقاد قرار داد با پيمانكار
اجراي كار ( شروع عمليات )
خاتمه كار
سازمان بر اساس وظايف ( سازمان كار كروي )



فصل دوم :

حساب هاي شركت پيمانكاري

دارائي هاي جاري

بانك و صندوق
تخواه گردان ها
حساب هاي دريافتني
حساب ذخيرة مطالبات مشكوك الوصول
اسناد دريافتني
پيش پرداخت ها
سپرده حسن انجام كار

درارئيهاي ثابت :

دارائيهاي ثابت مشهود
داراييهاي ثابت نا مشهود

بدهي هاي جاري :

حسابهاي پرداختني
اسناد پرداختني
پيش دريافت ها

بدهي هاي بلند مدت

سرمايه
در آمدها
هزينه ها
حساب پيمان
حساب كار گواهي شده

فصل سوم :

روش هاي تداول حسابداري پيمانكاري

روش كار تكميل شده
روش درصد پيشرفت كار
ذخيرة لازم براي زيان هاي قابل پيش بيني
دعاوي و تغيرات ناشي از قراردادهاي پيمانكاري
تعيين سود پيمان تكميل شده
انتقال سود و بستن حساب پيمان تكميل شده
محاسبة سود پيمان نا تمام
نحوة محاسبه و پرداخت دستمزد كارگران و سرپرستان كارگاه
نحوه محاسبات استهلاك تموال ، ماشين آلات و تجهيزات .

فصل چهارم :

ماليات پيمانكاري

ماليات مقطوع
ماليات بر در آمد پيمانكاري
در آمد مشمول ماليات پيمانكاري
ماليات موسسات پيمانكاري
شركت هاي سهامي
نحوة نگهداي حساب هاي مالياتي
پيش پرداخت ماليات
ماليات قطعي پيمان ها
ذخيرة ماليات بر در آمد

فصل پنجم :

گزارش هاي مالي

ترازنامه
جدول بهاي تمام شدة‌كار در جريان ساخت
گزارش هاي عملياتي
گزارش پيشرفت كار
صورت حساب صودو زيان
تراز آزمايشي

خلاصه اي از نكات مهم پروژه به شرح زير مي باشد

مراحل انجام عمليات پيمانكاري
حسابهاي شركت پيمانكاري
روش هاي متداول حسابداري پيمانكاري
ماليات پيمانكاري
گزارش هاي مالي
صورت مسئلة پيمانكاري

دانلود فایلپرداخت با کلیه کارتهای عضو شتاب امکان پذیر است.
 


:: برچسب‌ها: اركان اصلي عمليات پيمانكاري,انواع قرارداد هاي پيمانكاري,مطالعات مقدماتي يا اوليه طرح,ارجاع كار به پيمانكار,انعقاد قرار داد با پيمانكار,حساب هاي شركت پيمانكاري ,
:: بازدید از این مطلب : 115
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 30 آذر 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : علی محمد
كتاب-برش-هاي-عرضي-ذهن
كتاب برش هاي عرضي ذهن
فرمت فایل دانلودی: .zip
فرمت فایل اصلی: docx
تعداد صفحات: 103
حجم فایل: 50
قیمت: 10300 تومان

بخشی از متن:
نام كتاب: برش هاي عرضي ذهن
نويسنده: طاهر جيناك
قالب: Word
تعداد صفحات: 103
برش هاي عرضي ذهن
مقدمه:
اين جمله كه انسان وجود دارد، جواب به اين سوال نيست كه آيا انسان هست يا نيست، بلكه جواب به اين سوال است كه ماهيت انسان چيست، بنابراين وجود داشتن به لفظ ديگر همان در موقعيت بودن (etre en situation) است، يعني رابطه مشخص متقابلي با جهان و با ديگر موجودات ذيشعور برقرار كردن.
«هايدگر»
آدمي بي آنكه بخواهد و يا آگاه از زادن خويش باشد، پا به عرصه وجود مي گذارد و از لحظه تولد من اجتماعيش شكل مي گيرد، به اعتبار سارتر، هيچكس نمي تواند در جهان نباشد، از آنروكه به جهان آمده است، پناه بردن به گرمخانه درون يا دور افتاده ترين خلوتها باز هم بودن در جهان است، يعني آدمي ناگزير از بودن است، اما سارتر علت نهايي چرا بودن، انسان را هماند فلاسفه ماترياليسم كه چرا بودن ماده را مسكوت مي گذارند، مسكوت مي گذارد، چنانچه ايده آلستيهادر اين نقطه به بن بست مي رسند.

دانلود فایلپرداخت با کلیه کارتهای عضو شتاب امکان پذیر است.
 


:: برچسب‌ها: برش هاي عرضي ذهن,ماهيت انسان,كتاب برش هاي عرضي ذهن ,
:: بازدید از این مطلب : 104
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 30 آذر 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : علی محمد
پاورپوینت-انرژی-مصرفی-در-ورزش-و-نحوه-محاسبه-آن
پاورپوینت انرژی مصرفی در ورزش و نحوه محاسبه آن
فرمت فایل دانلودی: .PPT
فرمت فایل اصلی: PPT
تعداد صفحات: 64
حجم فایل: 3361
قیمت: 10400 تومان

بخشی از متن:
عنوان: انرژی مصرفی در ورزش و نحوه محاسبه آن
قالب: پاورپوینت
تعداد اسلاید: 64

دانلود فایلپرداخت با کلیه کارتهای عضو شتاب امکان پذیر است.
 


:: برچسب‌ها: انرژی مصرفی,کالری,تمرین ورزشی,ورزشکاران,نحوه محاسبه انرژی,رشته ورزشی ,
:: بازدید از این مطلب : 119
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 30 آذر 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : علی محمد
اسکچ-آپ-محله--3d-
اسکچ آپ محله ( 3D )
فرمت فایل دانلودی: .zip
فرمت فایل اصلی: skp
تعداد صفحات: 1
حجم فایل: 5176
قیمت: 10500 تومان

بخشی از متن:

فایل اسکچ آپ محله ( 3D ) بصورت سه عدی می باشد
فایل rar را از حالت فشرده خارج کنید شامل اسکچاپ یک محله بصورت کامل که داخل این محله میدان،مسجد،پارک،مرکز محله و... می باشد 
نرم افزار های مورد نیاز : winrar,sketchup
 
دانلود فایلپرداخت با کلیه کارتهای عضو شتاب امکان پذیر است.
 


:: برچسب‌ها: اسکچ آپ محله ,3D ,
:: بازدید از این مطلب : 97
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 30 آذر 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : علی محمد
پاورپوینت-خیابان-آپادانا-اول-آیت-الله-قدوسی-
پاورپوینت خیابان آپادانا اول (آیت الله قدوسی)
فرمت فایل دانلودی: .rar
فرمت فایل اصلی: ppt
تعداد صفحات: 140
حجم فایل: 27487
قیمت: 10500 تومان

بخشی از متن:

140 اسلاید قابل ویرایش پاورپوینت از پروژه خیابان آپادانا اول (آیت الله قدوسی)-پروژه کارگاه طراحی شهری
فرآیند کار:
چشم انداز اولیه-مبانی نظری-اهداف کلان-شناخت حوزه فراگیر-تدقیق چشم انداز-تدقیق اهداف کلان-تدقیق اهداف خرد-شناخت حوزه بلافصل
-جدول سوات-تحلیل یکپـــارچه-استنتاج احکام راهبردی-پلان راهبـــردی-تدوین سیاست ها-چهارچوب طراحی
 
 
دانلود فایلپرداخت با کلیه کارتهای عضو شتاب امکان پذیر است.
 


:: برچسب‌ها: پاورپوینت خیابان آپادانا اول ,آیت الله قدوسی,خیابان آپادانا اول ,
:: بازدید از این مطلب : 100
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 30 آذر 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : علی محمد
پاورپوینت-انسان-طبیعت-معماری--خفاش-و-معماری
پاورپوینت انسان طبیعت معماری - خفاش و معماری
فرمت فایل دانلودی: .zip
فرمت فایل اصلی: pptx
تعداد صفحات: 55
حجم فایل: 3343
قیمت: 10500 تومان

بخشی از متن:

 پاورپوینت انسان طبیعت معماری که به بررسی رابطه خفاش با معماری و نحوه الگو گیری از این حیوان در معماری پرداخته است که شامل فهرست زیر است:

فهرست مطالب:

معماری بیونیک
شناخت خفاش
چرا خفاش ها وارونه اند
رادار خفاش
کنترل جمعیت حشرات توسط خفاش ها
راسته خفاش ها
معرفی گونه هایی از خفاش
ایده گرفتن از خفاش ها
معماری خفاشی

در زیر پیشنمایشی از این فایل پاورپوینت را برای شما به نمایش گذاشته ایم:

خفاش و معماری

بخش مشخصات

حجم فایل : 3.34مگابایت
فرمت فایل : zip (پاورپوینت)
تعداد اسلاید : 55 اسلاید
منبع :معمآرک
رمز عبور : ندارد
پشتیبانی:
شماره تماس:09147582237
ایمیل : ESMAEEL.S.AREF@GMAIL.COM

بخش آموزش

برای دانلود فایل ها از نرم افزار دانلود منیجر استفاده نمایید
درخواست ها و سوالات خود را در بخش نظرات و یا تماس با ما مطرح نمایید
بسیاری از سوالات و درخواست های کاربران در قسمت نظرات پاسخ داده شده است
برای انتشار آثار معماری خود در سایت از بخش تماس با ما در ارتباط باشید
دانلود فایلپرداخت با کلیه کارتهای عضو شتاب امکان پذیر است.
 


:: برچسب‌ها: پاورپوینت انسان طبیعت معماری - خفاش و معماری ,
:: بازدید از این مطلب : 97
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 30 آذر 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : علی محمد
پاورپوینت-تحلیل-مجتمع-مسکونی-نمونه-های-داخلی-
پاورپوینت تحلیل مجتمع مسکونی (نمونه های داخلی)
فرمت فایل دانلودی: .zip
فرمت فایل اصلی: PPT
تعداد صفحات: 85
حجم فایل: 38535
قیمت: 10500 تومان

بخشی از متن:

توضیحات:

فایل پاورپوینت تحلیل مجتمع مسکونی (نمونه های داخلی)،در حجم85 اسلاید،همراه با یک هدیه ویژه

بخشی از متن:

مجموعه مسکونی زیتون از شمال به خیابان رزمندگان واز شرق وجنوب به دو خیابان ده متری فرعی محدود شده است.این مجموعه از پنج حیاط تشکیل شده است . مجتمع دارای18بلوک4 طبقه و16 بلوک 3 طبقه و 8برج 9 طبقه می باشد. پارکینگ به زیرزمین انتقال یافته است. عمارت ورودی در طبقه همکف دارای تعدادی فروشگاه است که نیاز مجموعه را تامین می کند.در طبقه زیر این عمارت یک سالن سینما واجتماعات ویک سالن ورزشی سرپوشیده در نظر گرفته شده ودر طبقات بالای همکف آپارتمان های مسکونی واقع است.تقریبا 25%آپارتمانها یک خوابه 25%سه خوابه و50% دو خوابه اند که 30%آپارتمانها برای ناتوانهای جسمی طراحی شده است.مجموعه براساس استانداردهای مقاوم سازی در برابر زلزله محاسبه ،طراحی وساخته شده است وبه سیستم اعلام حریق مجهز است.
مجتمع مسکونی پیروزی اهواز:
این مجموعه از شمال همجوار با خیابان اصلی و یک میدان می باشد و یک خیابان فرعی شمالی – جنوبی از بین دو سایت عبور می کند که دسترسی پیاده مجموعه از خیابان اصلی ودسترسی سواره از خیابان فرعی بین دو سایت می باشد.سایت از میدانی که در روبروی خیابان اصلی است تاثیر گرفته است.این مجموعه شامل دو بلوک متقارن می باشد که هر بلوک دارای چهار طبقه وبیست ویک واحد است .در ضلع جنوبی سایت پارکینگ مجمو عه و به صورت سر باز طراحی شده است.

فهرست مطالب :
مجموعه مسکونی بزرگ زیتون اصفهان
ورودی سواره و پیاده
نظام توده و فضا و خطوط هندسی پلان
توده و فضا
هندسه فضای باز
اصل محصور کردن فضا
اصل مقیاس و تناسب
اصل فضاهای متبابن
اصل تباین
اصل قلمرو
نحوه ترکیب حجم
تفکیک وجه
تقازن و خط آسمان
حرکت های افقی و عمودی در نمای اصلی
سلسله مراتب
بزرگنمایی
تفکیک واحد ها براساس اتاق خواب
کاربری پلان زیر زمین
تیپ بندی واحد ها
دیاگرام
نتیجه گیری
تصاویری از مجتمع
مجموعه مسکونی پیروزی اهواز
نماها
وروردی سواره و پیاده
اصل آگاهی از فضا
شکل گیری فرم پلان
اصل مقیاس و تناسب
اصل فضاهای متباین
اصل قلمرو
اصل ترکیب
تقارن و خط اسمان
تفکیک وجه
استخوان بندی طبقه همکف
استخوان بندی طبقه اول
استخوان بندی طبقه سوم
سلسله مراتب طبقات
تفکیک واحدها
تیپ بندی واحدها
هندسه پلان
دیاگرام

این فایل با فرمت پاورپوینت در 85 اسلاید قابل ویرایش و کامل تهیه شده است.

هدیه محصول
فایل Word مطالعات مجتمع مسکونی(8صفحه)

دانلود فایلپرداخت با کلیه کارتهای عضو شتاب امکان پذیر است.
 


:: برچسب‌ها: دانلود پاورپوینت تحلیل مجتمع مسکونی (نمونه های داخلی),پاورپوینت مجتمع مسکونی داخلی,مجموعه مسکونی زیتون اصفهان ,پاورپوینت مجتمع مسکونی ,پاورپوینت معماری,مجموعه مسکونی پیروزی اهواز,مجتمع مسکونی نمونه داخلی,مطالعات مجتمع مسکونی,مجتمع زیتون ,
:: بازدید از این مطلب : 131
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 30 آذر 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : علی محمد
پاورپوینت-تاثير-اقليم-بر-روي-مجتمع-مسکونی
پاورپوینت تاثير اقليم بر روي مجتمع مسکونی
فرمت فایل دانلودی: .zip
فرمت فایل اصلی: PPTX
تعداد صفحات: 71
حجم فایل: 7906
قیمت: 10500 تومان

بخشی از متن:

توضیحات:

 فایل پاورپوینت بررسی و تحلیل تاثير اقليم بر روي مجتمع مسکونی،در حجم 71 اسلاید،همراه با یک هدیه ویژه.

بخشی از متن:

اقلیم تا آنجا که باآسایش انسان رابطه بر قرار می کند نتیجه عواملی همچون تابش آفتاب، دمای هوا،رطوبت هوا ، وزش باد است که در اينجا به شرحي مختصر از هر کدام مي پردازيم.
تابش آفتاب:
ميزان نور گيري هر نقطه با توجه به زوايه و جهت تابش مشخص مي‌گردد. همچنين بايد دقت داشت عوامل شهري و جغرافيايي نبايد در روشنايي محيط .نقصان يا خللي وارد نمايد.
دمای هوا:
میزان گرما و سرمای سطح زمین عامل اصلی تعیینکننده درجه حرارت هوای بالای آن است.جریان هوا و باد نیز باعث تماس بیشتر توده های عظیم هوا با سطح زمین شده و بدین طریق باعث گرمی هوا می شود.ارتفاع از سطح دریا نیز تعیین کننده درجه حرارت هوا می باشد ودر یک عرض جغرافیایی مشخص , مناطقی که در ارتفاع بیشتری قرار دارند سرد تر از مناطق پایین تر هستند .
و...

فهرست مطالب:
مقدمه
تابش آفتاب
دمای هوا
باد
رطوبت هوا
معماری خورشیدی
علل ایجاد مجتمع های مسکونی
انواع مجتمع های مسکونی
نمونه ها:
1.مجموعه مسکونی در آمستردام
2.مجتمع مسکونی دراک در شیراز
پلان ها
نما از مجتمع ها

این فایل با فرمت پاورپوینت در 71 اسلاید قابل ویرایش تهیه شده است.

هدیه محصول
فایل Word کاربرد انرژي خورشيدي در ساختمان ها(7صفحه)

دانلود فایلپرداخت با کلیه کارتهای عضو شتاب امکان پذیر است.
 


:: برچسب‌ها: دانلود پاورپوینت تاثير اقليم بر روي مجتمع مسکونی,تاثير اقليم بر روي مجتمع مسکونی,پاورپوینت معماری,پاورپوینت بررسی تاثیر اقلیم بر مسکن,کاربرد انرژي خورشيدي در ساختمان ها,اقلیم,مجتمع مسکونی,پاورپوینت اقلیم در مجتمع مسکونی,یررسی تاثیر اقلیم ,
:: بازدید از این مطلب : 112
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 30 آذر 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : علی محمد
انواع-پستهای-فشارقوی-و-تجهیزات-آن
انواع پستهای فشارقوی و تجهیزات آن
فرمت فایل دانلودی: .zip
فرمت فایل اصلی: doc
تعداد صفحات: 117
حجم فایل: 472
قیمت: 10500 تومان

بخشی از متن:

عنوان صفحه
فصل اول: انواع پستهای فشار قوی..................................................1
پستهای فشار قوی از نظر عملکرد.................................................1
پستهای فشار قوی از نظر عایق بندی...............................................2
اجزا تشکیل دهنده پستها...............................................................3
فصل دوم :تعاریف واصول کار ترانسفور ماتور..................................15
نحوه اتصال سیم پیچ ها..............................................................18
تپ چنجر..............................................................................19
سیستمهای خنک کننده ترانسها......................................................22
ترانسفورماتورهای اندازه گیری....................................................27
فصل سوم:شینه بندی ................................................................44
انواع شینه بندی.......................................................................45
آثار وقوع خطا........................................................................54
انواع رله های جریان زیاد...........................................................66
انواع تکیه گاه ومقره ها..............................................................67
فصل چهارم: مدار شکن.............................................................78
فرایند رفع اشکال خط................................................................78
انواع مدار شکن ها...................................................................82
مدار شکن های خلا..................................................................92
فصل پنجم:کدگذاری................................................................117

**انواع پستهاي فشار قوي**
1- انواع پستهاي فشار قوي از نظر عملكرد
پستهاي از نظر وظيفه اي كه در شبكه بر عهده دارند به موارد زير تقسيم بندي مي شوند
الف: پستهاي افزاينده ولتاژ
اين پستها كه به منظور افزايش ولتاژ جهت انتقال انرژي از محل توليد به مصرف بكار مي روند معمولا در نزديكي نيروگاهها ساخته مي شوند.
ب: پستهاي كاهنده ولتاژ:
اين پستها معمولا در نزديكي مراكز مصرف به منظور كاهش ولتاژ ساخته مي شوند.
ج: پستهاي كليدي:
اين پستهاي معمولا در نقاط حساس شبكه سراسري و به منظور برقراري ارتباط بين استانهاي مختلف كشور ساخته مي شوندو معمولا رينگ انتقال شبكه سراسري را بوجود مي آورند در اين پستها تغيير ولتاژ صورت نمي گيرد و معمولا بخاطر محدود كردن تغييرات ولتاژ از يك راكتور موازي با شبكه استفاده مي شود در بعضي از مواقع از اين راكتورها با نصب تجهيزات اضافي مصرف داخلي آن پست تامين مي شود.
د: پستهاي تركيبي تا مختلط
اين پستها هم به عنوان افزاينده يا كاهنده ولتاژ و هم كار پستهاي كليدي را انجام مي دهند و نقش مهمي در پايداري شبكه دارند.
2- انواع پستهاي از نظر عايق بندي
الف: پستهاي معمولي
پستهايي هستند كه هاديهاي فازها در معرض هوا قرار دارند و عايق بين آنها هوا مي باشند و تجهيزات برقرار و هاديها بوسيله مقره هايي كه بر روي پايه ها و استراكچرهاي فولادي قرار دارند نصب مي شوند اين پستها در فضاي آزاد قرار دارند در نتيجه عملكرد آنها تابع شرايط جوي مي باشد.
ب: پستهاي گازي يا پستهاي كپسولي ) G.I.S)
در اين پستها بجاي استفاده از عايق هاي چيني و شيشه اي p.v.c از گاز هگزا فلوئور سولفور به عنوان عايق استفاده مي شود اين گاز نقاط برقدار را نسبت به يكديگر و نسبت به زمين ايزوله مي كند در اين نوع پستها كليه تجهيزات درون محفظه قرار دارند و طوري طراحي شده اند كه گاز به بيرون نشت نكند از محاسن اين پستها اشغال فضاي كم مي باشد و چون در فضاي بسته قرار دارند تابع شرايط جوي نمي باشند و از معايب آنها به دليل تكنولوژي بالاي كه دارند تعمير و نگهداري آنها مشكل است.
*** اجزاء تشكيل دهنده پستها ***
سوئيچگير(سوئيچ يارد):Switchgear
ترانسفورماتر قدرت:Power Transformer
ترانسفورماتور زمين:Ground Transformer
ترانسفورماتور مصرف داخلي:Staition Service ( T )
جبران كننده ها:Componsators
تاسيسات جانبي:

*سوئيچگير:
به مجموعه اي از تجهيزات كه در يك ولتاژ معين رابطه بين دو باس را برقرار مي كند گفته مي شود وشامل قسمتهاي زير است:
1- باسبار (شينه): Bas bar
2- كليدهاي قدرت:Circuit Breaker
3- سكسيونرها: Disconector Switch
4- ترانس جريان: Current Transformer
5- ترانس ولتاژ:Voltage Transformer 6- مقره اتكايي: (P.I)
برقگير:Lighting Arester
8- تله موج: Line Trap
واحد منطبق كننده:L.M.U= Line Matching Unit


دانلود فایلپرداخت با کلیه کارتهای عضو شتاب امکان پذیر است.
 


:: برچسب‌ها: پست فشار قوی,تجهیزات,ترانسفور ماتور,سیستمهای خنک کننده,شینه بندی ,
:: بازدید از این مطلب : 112
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 30 آذر 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : علی محمد
پرتکل-های-مسیریابی-و-درجه-مشارکت-نودها-در-مسیریابی
پرتکل های مسیریابی و درجه مشارکت نودها در مسیریابی
فرمت فایل دانلودی: .zip
فرمت فایل اصلی: doc
تعداد صفحات: 107
حجم فایل: 122
قیمت: 10500 تومان

بخشی از متن:
امروزه تمايل به استفاده از شبكه هاي بي سيم روز به روز در حال افزايش است ،‌ چون هر شخصي،‌ هر جايي و در هر زماني مي تواند از آنها استفاده نمايد . در سالهاي اخير رشد شگرفي در فروش كامپيوترهاي laptop و كامپيوترهاي قابل حمل بوجود آمده است . اين كامپيوترهاي كوچك،‌به چندين گيگا بايت حافظه روي ديسك ،‌ نمايش رنگي با كيفيت بالا و كارتهاي شبكه بي سيم مجهز هستند . علاوه بر اين ،‌ اين كامپيوترهاي كوچك مي توانند چندين ساعت فقط با نيروي باتري كار كنند و كاربران آزادند براحتي آنها را به هر طرف كه مي خواهند منتقل نمايند . زماني كه كاربران شروع به استفاده از كامپيوترهاي متحرك نمودند ،‌ به اشتراك گذاشتن اطلاعات بين كامپيوترها يك نياز طبيعي را بوجود آورد . از جمله كاربردهاي به اشتراك گذاري اطلاعات در مكانهايي نظير سالن كنفرانس ،‌كلاس درس ‌،‌ ترمينالهاي فرودگاه و همچنين در محيط هاي نظامي است .

دانلود فایلپرداخت با کلیه کارتهای عضو شتاب امکان پذیر است.
 


:: برچسب‌ها: پرتکل,های,مسیریابی,و,درجه,مشارکت,نودها,در,مسیریابی ,
:: بازدید از این مطلب : 121
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 30 آذر 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : علی محمد
دانلود-نقشه-های-اجرایی-و-فاز-2-استخر-شنا
دانلود نقشه های اجرایی و فاز 2 استخر شنا
فرمت فایل دانلودی: .zip
فرمت فایل اصلی:
حجم فایل: 1583
قیمت: 10500 تومان

بخشی از متن:
دانلود نقشه های کامل استخر
شامل سایت پلان و پلان موقعیت استخر ,پلان ستون گذاری ,کد ارتفاعی ,جکوزی , آب سرد , آب گرم , سونا خشک , سونا بخار ,بوفه و رستوران ,سطح مقاطع استخر , نما های استخر ,پلان شیب بندی استخر ,پلان پشت بام ,و کلیه دتایل ها و سازه های مورد نیاز در ساخت و اجرای استخر
شامل 2 فایل اتوکد
قایل 1 پلان های استخر
فایل 2 سازه های استخر

دانلود فایلپرداخت با کلیه کارتهای عضو شتاب امکان پذیر است.
 


:: برچسب‌ها: دانلود پروژه استخر ,دانلود نقشه های کامل استخر ,دانلود دتایل های استخر,دانلود سازه های استخر,دانلود نقشه های سازه ای استخر ,دانلود نقشه های فاز 2 استخر ,دانلود کلیه دتایل های اجرایی استخر ,نقشه های سازه ای و پلان های استخر ,
:: بازدید از این مطلب : 127
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 30 آذر 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : علی محمد
طراحي-ابزار-جيگ-وفيكسچر-
طراحي ابزار(جيگ وفيكسچر)
فرمت فایل دانلودی: .doc
فرمت فایل اصلی: ورد
تعداد صفحات: 25
حجم فایل: 91
قیمت: 10500 تومان

بخشی از متن:
جيگ وفيكسچر از نظر عملكرد بسيار به هم شباهت دارند،تفاوت اين دو در نحوه هدايت ابزار به سمت قطعه كار است.از نقطه نظر قطعات به كار رفته ، نظير پين هاي قرار و قطعات تعيين موقعيت ، جيگ و فيكسچر با هم مشابه هستند.ميتوان گفت كه تفاوت اصلي بين اين دو در جرم وحجم آنها است.با توجه به اينكه هنگام عمليات توليدي به فيكسچرها نيروهاي بيشتري وارد مي شود،نسبت به جيگ مشابه ساختمان قويتر وبزرگتري دارد.
جيگ يا قيد يك وسيله نگهدارنده مخصوص است كه قطعه‌كار داخل آن نگه داشته شده يا روي آن قرار مي گيرد تا عمليات ماشينكاري روي آن صورت گيرد.جيگ علاوه بر قطعه كار ابزار ماشيني را به صورت دقيق ،سريع و مطمئن هدايت مي كند.معمولاً جيگ ها بوش هاي هدايت كننده از جنس فولاد سخت شده دارند و براي عمليات سوراخكاري ،برقوزني ،قلاويزكاري وفرآيندهاي مشابه به كار مي‌روند.
فيكسچر يا بند ،وسيله‌اي نگهدارنده است كه فقط قطعه‌كار روي آن محكم مي شود تا عمليات ماشينكاري روي آن انجام شود.

دانلود فایلپرداخت با کلیه کارتهای عضو شتاب امکان پذیر است.
 


:: برچسب‌ها: طراحي ابزار ,اهداف طراحي ابزار ,معرفي جيگ وفيكسچر ,امتياز هاي قيد و بند ,انواع جيگ ,ساختمان قيد ها ,انواع فيكسچرها ,اصول موقعيت دهي,روش‌هاي موقعيت دهي,اصول گيره بندي ,
:: بازدید از این مطلب : 96
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 30 آذر 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : علی محمد
مسابقات-علمی-دانش-آموزان-برتر-سال-تحصیلی-95-94-سوم-ابتدایی
مسابقات علمی دانش آموزان برتر سال تحصیلی 95- 94 سوم ابتدایی
فرمت فایل دانلودی: .zip
فرمت فایل اصلی:
حجم فایل: 371
قیمت: 10500 تومان

بخشی از متن:
این نمونه سوال مربوط به دانش آموزان برتر است که در شهر اجرا هم شد که توسط بنیاد علمی جوانان موسسه میثاق تولید شده است که می تواند نیاز شما را برطرف نماید ما در این بنیاد در تلاش هستیم که بهترین محصولات را به شما ارائه کنیم پس به ما اعتماد کنید.

دانلود فایلپرداخت با کلیه کارتهای عضو شتاب امکان پذیر است.
 


:: برچسب‌ها: مسابقات علمی دانش آموزان برتر,مسابقه علمی,مسابقه دانش آموزان برتر ,
:: بازدید از این مطلب : 126
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 30 آذر 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : علی محمد
سيستم-gsm-برق
سيستم-GSM-برق
فرمت فایل دانلودی: .zip
فرمت فایل اصلی: doc
تعداد صفحات: 107
حجم فایل: 125
قیمت: 10700 تومان

بخشی از متن:


سيستم GSM

1 .3 تاريخچه

در اوايل دهه 1980 تعداد زيادي شبكه راديويي مستقل با استانداردهاي مربوط به خود در كشورهاي مختلف اروپايي توسعه يافته بودند. از نظر مشتركين سرويس هاي اين شبكه ها گران و از كيفيت خوبي برخوردار نبودند. بطوريكه CEPT در سال 1982 تصميم گرفت يك شبكه سلولي راديويي را در سطح اروپا پياده سازي كند. بدين منظور يك گروه كاري تحت عنوان گروه مخصوص سيار(GSM) زير نظر CEPT تشكيل شد. تصميم بر اين بود كه گروه GSM يك شبكه سلولي تحت عنوان GSM را با تكنولوژي هاي جديد مخابراتي معرفي و به استاندارد سازي آن بپردازد. گروه GSM تعدادي سيستم راديويي سلولي ديجيتالي را مورد آزمايش قرار داد و در سال 1987 به اين نتيجه رسيد كه استانداردي را معرفي كند كه تركيبي از مشخصات سيستم هاي مختلف را در بر گرفته است. در اين راستا يك جدول زمانبندي جهت اجراي طرح ها مشخص گرديد. در همان سال با امضاء Mou ، سيزده كشور مشاركت كننده در طرح، تعهد خود را جهت پايه گذاري يك سيستم راديويي براساس توصيه هاي GSM تائيد كردند. با تاسيس موسسه ETSI در سال 1988 كه هدف ان بهبود و گسترش استانداردهاي مخابراتي در اروپا بود، گروه كاري GSM نيز تحت نظارت ETSI قرار گرفت و سرانجام در سال 1990 اولين مجموعه جامع از مشخصات سيستم GSM معرفي گرديد.

2 .3 خصوصيات سيستم GSM

خصوصيات عمده سيستم GSM عبارتند از :

1-سيستمي كاملا ديجيتالي در باند فركانسي MHz 900 .

2-بازه فركانسي MHz 935 تا MHz 980 براي لينك رو به پايين يعني براي ارسال اطلاعات از ايستگاه پايگاه به واحد سيار و بازده فركانسي MHz 890 تا MHz 915 براي لينك رو به بالا، يعني براي ارسال اطلاعات از واحد سيار به ايستگاه پايگاه .

3-پهناي باند KHz 200 براي كانالهاي فركانسي يعني قرار گرفتن حاملهاي فركانسي به فواصل KHz 200 .

4-تقسيم زماني هر كانال مخابراتي (شكاف زماني) به هشت قسمت .

5-كد كردن صوت و داده در مسير راديويي .

6-توانايي تحرم پذيري وسيع واحد سيار.

7-امكان سرويس هاي داده سرعت پايين .

8-سازگار بودن با ISDN و امكان سرويس پيغام كوتاه .

توجه طراحان شبكه GSM عمدتا بر روي سرويس هاي تلفني بوده است. سرويس هاي گرفته شده از سرويس هاي تلفني نيز كه در سيستم GSM در نظر گرفته شده اند عبارتند از پيغام صدا، مكالمات ضروري .

سرويس هاي حامل كه در سيستم GSM در نظرگرفته شده است سرويس هاي داده سنكرون و آسنكرون براي انتقال داده بين GSM و ديگر شبكه ها ( …,ISDN,PSTN ) در سرعت نسبي 300 تا Kbit/s 9600 مي باشد . يكي از سرويس هايي كه بر اين اساس پايه گذاري شده است سرويس پيغام كوتاه مي باشد.

امروزه توانايي انتقال داده در سيستم GSM گسترش يافته است و سرويس هاي پيشرفته اي از قبيل سرويس داده سرعت بالا براساس سوئيچينگ خط (HSCSD ) و سرويس راديويي بسته اي كلي (GPRS ) معرفي گرديده است. نسخه ديگري از GSM در MHz 1800 تحت عنوان DSC1800 در اروپا بصورت استاندارد درآمده است. استاندارد DSC1800 در ايالات متحده نيز براساس استانداردهاي اروپايي DSC1800 ايجاد شده است.

3 .3 ساختار سيستم GSM

ساختمان سيستم GSM به سه بخش عمده تقسيم مي شود. كه عبارتند از: بخش سيستم راديويي( RSS ) بخش سيستم سوئيچينگ و شبكه (NSS ) بخش سيستم هاي عملياتي( OSS ) .

3 .3 .1 سيستم راديويي

اين بخش از دو قسمت عمده تشكيل شده است:

1-واحد سيار (MS )

2-ايستگاه پايگاه (BS ) يا (BSS ) مي باشد .

دانلود فایلپرداخت با کلیه کارتهای عضو شتاب امکان پذیر است.
 


:: برچسب‌ها: سيستم,GSM,,برق,شبكه راديويي,موسسه ETSI,ديجيتالي,باند فركانسي MHz 900 ,, كانال مخابراتي,واحد سيار,سوئيچينگ خط (HSCSD ) ,
:: بازدید از این مطلب : 117
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 30 آذر 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : علی محمد
جزوه-پیش-دانشگاهی-تجربی-حرکت‌-شناسی-در-دو-بعد
جزوه پیش دانشگاهی تجربی، حرکت‌ شناسی در دو بعد
فرمت فایل دانلودی: .zip
فرمت فایل اصلی: docx
تعداد صفحات: 54
حجم فایل: 197
قیمت: 10800 تومان

بخشی از متن:

دانلود جزوه پیش دانشگاهی تجربی، حرکت‌ شناسی در دو بعد

این فایل در قالب Word قابل ویرایش، آماده پرینت و ارائه به عنوان پروژه پایانی می باشد
 
قالب: Word
 
تعداد صفحات: 54

توضیحات:

جزوه پیش دانشگاهی تجربی

فصل اول: حرکت‌ شناسی در دو بعد

همراه با تمامی بردارها، نمودارها و فرمول ها

دانلود فایلپرداخت با کلیه کارتهای عضو شتاب امکان پذیر است.
 


:: برچسب‌ها: جزوه حرکت شناسی در دو بعد,یادگیری حرکت شناسی در دو بعد,جزوه فیزیک پیش دانشگاهی,فیزیک پیش دانشگاهی,فیزیک پیش دانشگاهی ریاضی,فیزیک پیش دانشگاهی تجربی,جزوه فیزیک پیش دانشگاهی,دانلود جزوه فیزیک پیش دانشگاهی,دانلود جزوه حرکت شناسی در دو بعد ,
:: بازدید از این مطلب : 99
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 30 آذر 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : علی محمد
اصول-سرمایه-گذاری-در-بورس
اصول سرمایه گذاری در بورس
فرمت فایل دانلودی: .pdf
فرمت فایل اصلی: pdf
تعداد صفحات: 360
حجم فایل: 2842
قیمت: 10800 تومان

بخشی از متن:
اصول سرمایه گذاری در بازار بورس

تاریخچه بورس

بازارهای مالی

نهادهای مالی

بورس و اقتصاد

بورس و خانواده

اصول سرمایه گذاری در بورس

نحوه خرید و فروش سهام

مفاهیم بورس

شاخص

دانلود فایلپرداخت با کلیه کارتهای عضو شتاب امکان پذیر است.
 


:: برچسب‌ها: سرمایه گذاری در بازار بورس,تاریخچه بورس,بازارهای مالی,نهادهای مالی,بورس و اقتصاد,بورس و خانواده ,
:: بازدید از این مطلب : 131
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 30 آذر 1396 | نظرات ()